• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
4

عدالت در نشست خبری عدالت‌خواه رعایت نشد

  • کد خبر : 187927
  • 03 تیر 1402 - 14:42
عدالت در نشست خبری عدالت‌خواه رعایت نشد
وقتی مسؤلین نشست‌خبری می‌گذارند یعنی قصد دارند در جمع خبرنگاران به سوالات آن‌ها که مطالبه مردم است پاسخ دهند، این درحالی بود که امروز سوالات تعدادی از خبرنگاران بدون پاسخ ماند و اصحاب رسانه انتظار داشتند عدالت در نشست خبری رئیس کل دادگستری استان همدان رعایت شود.

به گزارش عصر همدان؛پیش از ظهر امروز رئیس کل‌دادگستری استان همدان به مناسبت هفته قوه‌قضائیه در جمع خبرنگاران حاضر شد.

این نشست حواشی زیادی از جمله تاخیر یک‌ساعتی محمدرضا عدالتخواه در جمع خبرنگاران که به دلیل حضور سرزده استاندارد در دفتر وی بود داشت.

لبته در مدت زمان یک‌ساعت تاخیر وی، معاونین رئیس کل دادگستری استان به ارائه عملکرد دادگستری پرداختند.

یکی دیگر از حواشی این نشست انتقاد خبرنگاران به عملکرد روابط عمومی این اداره بود که رئیس کل دادگستری استان همدان در پاسخ به این انتقاد گفت: من هم از عملکرد روابط عمومی رضایتمندی ندارم!

عدالت‌خواه از خبرنگاران خواست تا از این به بعد برای دریافت اخبار و ارتباط با دادگستری با سخنگوی این اداره ارتباط داشته باشند.

از دیگر حواشی این نشست اعلام ختم جلسه توسط رئیس کل دادگستری هنگام اذان ظهر بود که باعث شد سوالات تعدادی از خبرنگاران بدون پاسخ بماند و این موضوع با انتقاد خبرنگاران مواجه شد.

آقایان مسؤل حتما در جریان هستند که نشست خبری یعنی حضور مسؤل درجمع خبرنگاران برای پاسخ دادن به سوالات آن‌ها و سوالات خبرنگاران مطالبه‌ی مردم است.

اگر قرار است فقط به سوالات برخی از خبرنگاران پاسخ داده شود از این به بعد فقط همان تعداد خبرنگار به صورت گزینشی به جلسات دعوت شوند؛ انتظار خبرنگاران این بود که عدالت در نشست خبری رئیس کل دادگستری استان همدان رعایت شود اما خلاف این موضوع رخ داد.

انتهای پیام/سعیدی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=187927
  • دیدگاه‌ها برای عدالت در نشست خبری عدالت‌خواه رعایت نشد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.