• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
10

عامل شهادت سرهنگ علی میرزایی دستگیر شد

  • کد خبر : 192645
  • 16 مرداد 1402 - 13:16
عامل شهادت سرهنگ علی میرزایی دستگیر شد
فرمانده انتظامي شهرستان ملاير گفت: عامل شهادت سرهنگ علي ميرزايی از کارکنان پليس مبارزه با مواد مخدر انتظامی شهرستان ملایر دستگیر شد.

به گزارش عصر همدان؛ احمد ساکی با اشاره به دستگیری عامل شهادت سرهنگ علی میرزایی اظهار کرد: به دنبال شهادت سرهنگ علی میرزایی از کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر در درگیری با قاچاقچیان و سوداگران مرگ در سوم مرداد ماه سالجاری، دستگیری عامل شهادت این افسر شجاع و جان بر کف به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان پس از چندین روز تلاش شبانه روزی و استفاده از شیوه و شگردهای خاص پلیسی، مخفیگاه متهم را در یکی از استان های همجوار شناسایی و روز جاری در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر گفت:  پلیس با اقتدار در برابر قاچاقچیان و سوداگران مرگ خواهد ایستاد و هرگز اجازه نمی دهد تا خون پاک مدافعان امنیت کشور که برای تأمین نظم و امنیت مردم و مرزهای میهن اسلامی جان عزیز خود را فدا می کنند، پایمال شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=192645
  • دیدگاه‌ها برای عامل شهادت سرهنگ علی میرزایی دستگیر شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.