• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
0

ظرفیت مصلحین می‌تواند در کاهش طلاق در استان موثر باشد

  • کد خبر : 33389
  • 03 آذر 1398 - 12:21
ظرفیت مصلحین می‌تواند در کاهش طلاق در استان موثر باشد

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان گفت: ظرفیت مصلحین می‌تواند در کاهش طلاق در استان موثر باشد. به گزارش  عصر همدان، حسین عسگری، مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان امروز در جمع خبرنگاران در کارگاه آموزشی تربیت مربی استانی ویژه مصلحین و حکمین قرآنی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت […]

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان گفت: ظرفیت مصلحین می‌تواند در کاهش طلاق در استان موثر باشد.

به گزارش  عصر همدان، حسین عسگری، مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان امروز در جمع خبرنگاران در کارگاه آموزشی تربیت مربی استانی ویژه مصلحین و حکمین قرآنی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت مصلحین می‌تواند در کاهش طلاق در استان موثر باشد.

وی افزود: کارگاه آموزشی تربیت مربی استانی، ویژه مصلحین و حکمین قرآنی توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان برگزار شده است.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان در خصوص هدف از برگزاری این کارگاه خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی تربیت مربی استانی ویژه مصلحین و حکمین قرآنی در جهت افزایش بهره‌مندی از ظرفیت نهادهای مردمی و میانجیگری عرفی در صلح و سازش در راستای پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی و تقویت امر داوری در پرونده‌های طلاق کارگاه آموزشی تربیت مربی ویژه مصلحین قرآنی برگزار شده است.

عسگری بیان کرد: ۶۰ نفر از مصلحین قرآنی شامل مدیران، مدرسان، مربیان و قاریان محافل قرآنی که انتخاب، ثبت‌نام و آموزش آنها توسط بنیاد قرآن همدان صورت گرفته بود به این کارگاه دعوت شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در این کارگاه افراد شرکت کننده راهکارهای سازش و حل و فصل و میانجیگری در بین زوجین در شرف طلاق را آموزش گرفته‌اند، گفت: امیدواریم با استفاده از ظرفیت مصلحین قرآنی روند مثبتی در کاهش طلاق در استان شکل گیرد.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان در پایان افزود: یکی از اهداف عینی و مهم طرح مصلحین ایجاد صلح و سازش میان زوجین با مراجعه به داوری در مسیر رفع اختلاف و در نهایت توسعه شبکه مودت فامیلی است.

انتهای پیام/ف.د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=33389
  • دیدگاه‌ها برای ظرفیت مصلحین می‌تواند در کاهش طلاق در استان موثر باشد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.