• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2

صهیونیست‌ها ذلیل و در موضع ضعف هستند

  • کد خبر : 213970
  • 17 فروردین 1403 - 16:11
صهیونیست‌ها ذلیل و در موضع ضعف هستند
نماز جمعه امروز استان مصادف با روز جهانی قدس در همه شهرستانها با حضور گسترده و پرشور نمازگزارانِ روزه‌دارِ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: روز قدس امسال نشان داد که مردم آزاده دنیا از جنایات صهیونیست‌ها بیزار هستند.

وی اظهار داشت: در سراسر دنیا علیه صهیونیست‌ها تظاهرات می‌شود که نشان می‌دهد این رژیم در موضع ضعف قرار دارد و وجدان‌های بشری از اقدامات آن‌ها خشمگین هستند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: در طول مدت ۶ ماه که از شروع حمله صهیونیست‌ها به غزه گذشته این رژیم کودک کش هزاران نفر را به خاک و خون کشانده است.

وی بیان کرد: در این شرایط مدعیان دروغین حقوق بشر ساکت هستند ولی مردم دنیا جنایات صهیونیست‌ها را محکوم می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی گفت: مردم ایران اسلامی امروز با حضور پرشور خود نشان دادند که پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستند و بار دیگر از جنایات صهیونیست‌ها اعلام انزجار کردند.

وی بیان کرد: مقاومت در منطقه ضربات زیادی به صهیونیست‌ها وارد کرده است و باوجود همه جنایات ولی صهیونیست‌ها در موضع ضعف قرار دارند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: صهیونیست‌ها در اوج ذلت قرار دارند و به یاری خدا پیروزی نهایی برای مظلومان و مردم فلسطین خواهد بود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به نام‌گذاری امسال گفت: هر جا مردم وارد صحنه شدند و مشارکت داشتند موفق بوده‌ایم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی اظهار داشت: افزایش و رونق تولید باعث حل بسیاری از مشکلات خواهد شد و با ایجاد اشتغال باعث کاهش معضلات اقتصادی خواهد شد.

امام‌جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها از حضور پرشور مردم روزه‌دار نهاوند در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.

نماز جمعه امروز شهرستان بهار مصادف با روز جهانی قدس در مصلی امام خمینی این شهرستان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رضا مصباح امام جمعه شهرستان بهار در میان حضور گسترده و پرشور نمازگزارانِ روزه‌دارِ جمعه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رضا مصباح امام جمعه شهرستان بهار در خطبه‌های نماز جمعه گفت: در برابر جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی کدام آزاده و مردم آزادی‌خواهی می‌تواند ساکت باشد؟ و در این غم بزرگ چه کسی می‌تواند سکوت کند؟

وی در ادامه با اشاره به جنایت‌های دردناک رژیم صهیونیستی در غزه افزود: در دنیایی که در آن از تمدن و مُدِرنیته دَم می‌زنند، اوجِ عصر ظُلمت و تباهی است و نهادهای بین المللی در مقابل این جنایات سکوت می‌کنند، جنایت بر مردمی که ‌بی‌دفاع و بی‌سرپناه هستند و حتی لباسی برای پوشش نمی‌توانند پیدا کنند.

مصباح ادامه داد: این دنیایی است که آمریکا آن را ترسیم می‌کند و اسرائیل آن را تحریف می‌نماید و در این دنیا که آن‌ها برای جهان تعریف می‌کنند، بنابر گفته امام خمینی (ره) آمریکا شیطان بزرگ است که مرگ بر استکبار جهانی و در رأس آن مرگ بر آمریکا باد.

خطیب جمعه شهرستان بهار عملیات طوفان الاقصی را که با طوفان الحرار ادامه یافت رعشه‌ای از انقلاب اسلامی ایران نامید و آن را فرزند ۶ ماهه‌ انقلاب خواند که زود به بلوغ رسیده است و تصریح کرد: پنج ماه قبل از انقلاب اسلامی ایران، کشور بی‌نظیرِ حامیِ مردم فلسطین یعنی مصر که دشمن دیرینه رژیم اسرائیل بود تغییر موضع داد و تبدیل به دشمن فلسطین و حامی اسرائیل شد، اما در ایران انقلابی شکل گرفت که کسی تصور آن‌را نمی‌کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کسی تصور نمی‌کرد که شاهِ دیکتاتور ایران از کشور فرار کند و ایرانی که در زمان پهلوی غلام حلقه به گوش اسرائیل بود، تبر را در دست گرفته و به ریشه رژیم غاصب صهیونیستی بزند.

مصباح به نامگذاری روز قدس از جانب حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: فلسطین و نام فلسطین با نَفَسِ قدسی حضرت امام خمینی (ره) در جهان طنین انداز شد و این نشانه نَفَسِ قدسی و خدایی حضرت امام بود که مسئله فلسطین را تبدیل به یک ایمان و باور برای ما نمود.

وی ندای مظلوم خواهی را دنباله‌رو حرکت امام حسین علیه السلام عنوان کرد و گفت: ندای مظلوم خواهی امام حسین در جهان طنین انداز شده است که این حرکتِ حمایت از مردم مظلوم، همان حُب و بُغض است که نشانه ایمان کامل است.

خطیب جمعه شهرستان بهار نتیجه تلاش و حمایت از مظلومان را خِفّت زورگویان جهان خواند و افزود: ارتش اسرائیل که چهارمین ارتش بزرگ جهان است از حالت تهاجمی به حالت تدافعی روی آورده است که با حمایت آمریکا ۶ ما هست که در غزه، برابر یک گروهک به نام حماس زمین گیر شده است.

مصباح لازمه ادامه مسیر پرفراز و نشیب انقلاب را داشتن ایمان و صبر و استحکام دانست و با اشاره به حادثه شهادت سردار زاهدی و همراهانش در سوریه گفت: رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن مستشاران ما توسط هواپیماهای رادار گریز خود از خاک جولان اشغالی ضعف خود را نشان داد و سعی دارد ایران را وارد معرکه جنگ مستقیم نماید تا خود را از فشارهای مختلف داخلی و خارجی رها کند.

خطیب جمعه بهار افزود: رژیم صهیونیستی در دستیابی به اهداف خود ناکام خواهد ماند و باید بداند تا پسر هست پدر به معرکه نمی‌آید.
مصباح خطاب به رژیم اشغالگر قدس گفت: برای شما حماس یا لبنان، حشد الشعبی و یا انصارالله یمن کافی است که تو دهنی محکمی از آن‌ها بخورید تا از این اشتباه راهبردی خود پشیمان شوید.

وی هدف رژیم صهیونیستی را ناامن کردن سوریه دانست و امنیت سوریه را برای پشتیبانی و کمک بیشتر به جبهه مقاومت لازم و ضروری خواند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی ارزنده در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با اشاره به نامگذاری روز قدس توسط رهبر کبیر انقلاب گفت: اقدامات و حمایت‌های ایران سبب شناخته شدن فلسطین در دنیا شد.

وی با بیان اینکه امروز توان از اسرائیل گرفته شده است و نمی‌‌داند چگونه با جبهه مقاومت مبارزه کند، تأکید کرد: علی‌رغم اینکه توان نظامی رژیم صهیونسیتی از فلسطین و لبنان بیشتر از اما در جنگ‌های ۳۳ روزه و ۶ روزه شکست می خورد.

امام جمعه ملایر بیان کرد: اندیشمندان و تحلیل‌گران صهیونیستی دلیل شکست‌های خود را جنگ نامتقارن می‌دانند.
وی افزود: جنگ نامتقارن یعنی رزمنده‌های اسلامی با تیکه بر قدرت ایمان و اراده خود در مقابل تمام توان نظامی اسرائیل ایستاده می‌کنند و باعث می‌شود دشمنان دیوانه شوند.

ارزنده با حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: مردم ایران بیش از ۴۵ سال است در مقابل تمام توان دشمن مقاومت کردند و هر روز شاهد پیشرفت ایران اسلامی هستیم.

وی گفت: مقاومت ایران الگویی برای مسلمان جهان است و مردم یمن با دستان خالی در مقابل تمام کفر و استکبار ایستاده‌اند و با جنگ نامتقارن اجازه عبور کشتی‌های غربی‌ها را نمی‌دهند.

امام جمعه ملایر سردار سلیمانی را نماد جنگ نامتقارن دانست و گفت: این سردار بیش از ۴۰ سال در مقابل دشمنان ایستاد و با هر جا که دشمن به دنبال تجاوز به مسلمانان بود آنان را نابود کرد.

وی جنگ نامتقارن را برگفته از شعار پیروزی خون بر شمشیر دانست و گفت: امروز رژیم صهیونسیتی رو به اضمحلال و در لبه پرتگاه نابودی قرار دارد.

ارزنده به حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران در سوریه اشاره کرد و گفت: تحلیل‌گران غربی اذعان کرده که اسرائیل با این اقدام نابودی خود را سرعت بخشیده است.

خون پاک شهدا این کشور را بیمه کرده است

حجت‌الاسلام والمسلمین نقی باقری خطیب جمعه شهرستان کبودراهنگ در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی امروز با اشاره به اینکه مسئله درجه اول دنیای اسلام روز قدس است اظهار کرد: روز جهانی قدس امسال با حضور حماسی مردم بصیر ایران اسلامی تماشایی شد.

وی درخصوص تاثیر عملیات طوفان الاقصی افزود:شکاف های سیاسی و اجتماعی در بین صهیونیست‌ها را آشکار کرد و این رژیم کودک کش در باتلاق غزه گرفتار خواهد شد.

باقری ادامه داد: اسرائیل به مانند یک عقرب است که در هنگام محاصره خود زنی و خودکشی می کند و مرگ اسرائیل و صهیونیست به زودی اتفاق خواهد افتاد.

امام جمعه کبودراهنگ با اشاره جایگاه ویژه شهدا در انقلاب اسلامی گفت: خون پاک شهدا این کشور را بیمه کرده است.

وی با اشاره به ایام پیش رو و شهادت سپهبد شهید صیاد شیرازی و شخصیت این مرد الهی اضافه کرد: صیاد شیرازی نمونه بارز یک بسیجی مخلص و فدایی ولایت و ملت بود و آرزوی او شهادت بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=213970
  • دیدگاه‌ها برای صهیونیست‌ها ذلیل و در موضع ضعف هستند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.