• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
1

صعود دختران بسکتبالیست نهاوندی به مرحله بعد لیگ برترجوانان کشور

  • کد خبر : 170741
  • 26 آبان 1401 - 12:53
صعود دختران بسکتبالیست نهاوندی به مرحله بعد لیگ برترجوانان کشور

رئیس اداره ورزش و حوانان نهاوند گفت: دختران بسکتبالیست نهاوندی با غلبه بر تیم کرمانشاه صعود خود به مرحله بعد لیگ برتر جوانان را مسجل کردند. به گزارش عصر همدان؛ رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در گفتگو با عصر همدان، گفت: تیم بسکتبال بانوان نهاوند در اولین دیدار از مرحله برگشت گروه A لیگ […]

رئیس اداره ورزش و حوانان نهاوند گفت: دختران بسکتبالیست نهاوندی با غلبه بر تیم کرمانشاه صعود خود به مرحله بعد لیگ برتر جوانان را مسجل کردند.

به گزارش عصر همدان؛ رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در گفتگو با عصر همدان، گفت: تیم بسکتبال بانوان نهاوند در اولین دیدار از مرحله برگشت گروه A لیگ برتر بسکتبال جوانان کشور مقابل نماینده استان کرمانشاه به پیروزی رسید.

وی اظهار داشت: تیم بسکتبال بانوان نهاوند روز گذشته در اولین دیدار خود از مرحله برگشت لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور توانست با نتیجه ۶۰ بر ۴۶ تیم کرمانشاه را مغلوب نماید و  صعود خود را به مرحله بعد را مسجل کند.

جوانمردی افزود: تیم نهاوند در دومین دیدار از مرحله برگشت این دوره از مسابقات امروز به مصاف رقیب سرسخت خود تیم کنکو تهران خواهد رفت.

وی این موفقیت ها را مرهون زحمات خانم مرضیه گرایی مربی پرتلاش و مجرب بسکتبال بانوان نهاوند و حمایت همه جانبه خیرین و خانواده دانست.

وی گفت: در تلاش برای جذب حامی مالی برای ورزشکاران نهاوندی هستیم چون بانوان نهاوندی در این رشته استعدادهای بسیار زیادی دارند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=170741
  • دیدگاه‌ها برای صعود دختران بسکتبالیست نهاوندی به مرحله بعد لیگ برترجوانان کشور بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.