• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

صرف ۲۳ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های هفته دولت در اسدآباد

  • کد خبر : 17469
  • 08 شهریور 1398 - 14:02
صرف ۲۳ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های هفته دولت در اسدآباد

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: ۳۷ پروژه عمرانی در هفته دولت بهره برادری شد که بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان اعتبار برای آن صرف شده است. مجید درویشی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به اینکه در شهرستان اسدآباد ۳۷ پروژه عمرانی در هفته دولت قابل بهره برادری بود ، اظهار کرد: بیشتر این […]

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: ۳۷ پروژه عمرانی در هفته دولت بهره برادری شد که بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان اعتبار برای آن صرف شده است.

مجید درویشی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به اینکه در شهرستان اسدآباد ۳۷ پروژه عمرانی در هفته دولت قابل بهره برادری بود ، اظهار کرد: بیشتر این پروژه ها افتتاح شده و تعدادی از آنها با حضور استاندارد و معاون سیاسی امنیتی استاندارد امروز به بهره برادری رسید.

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: برای اجرای این پروژه های بهره برادری شده در هفته دولت بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان اعتبار برای آن صرف شده است.

وی با بیان اینکه تعدادی از پروژه های هفته دولت در شهرستان اسدآباد با اعتبارات ملی اختصاص داده است، گفت: این پروژه ها شامل گازرسانی به ۵ روستا و صنایع دستی به میزان ۳ میلیارد تومان بوده و تعریض محور اسدآباد-داشبلاغ به مبلغ ۱۷ میلیارد تومان است که با حضور مسئولین استانی کلنگ زنی شدند.
انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=17469
  • دیدگاه‌ها برای صرف ۲۳ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های هفته دولت در اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.