• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2

شیوه نامه مدیریت حمل بار در شورای ترتفیک شهرستان بررسی و تایید شد

  • کد خبر : 126700
  • 09 شهریور 1400 - 8:52
شیوه نامه مدیریت حمل بار در شورای ترتفیک شهرستان بررسی و تایید شد

‍ معاون عمرانی فرمانداری همدان اظهار کرد: شیوه نامه مدیریت حمل بار در شورای ترتفیک شهرستان بررسی و تایید شد. به گزارش عصرهمدان؛ رضا زمانی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان همدان گفت : شیوه نامه مدیریت حمل بار در داخل شهر همدان که توسط سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان تهیه […]

‍ معاون عمرانی فرمانداری همدان اظهار کرد: شیوه نامه مدیریت حمل بار در شورای ترتفیک شهرستان بررسی و تایید شد.

به گزارش عصرهمدان؛ رضا زمانی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان همدان گفت : شیوه نامه مدیریت حمل بار در داخل شهر همدان که توسط سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان تهیه و تنظیم گردیده بود مطرح و کلیات آن به تایید شورای ترافیک شهرستان رسید .

معاون امور عمرانی فرمانداری همدان افزود : این شیوه نامه جهت تایید نهایی به شورای همتای استان ارسال می گردد .

وی یادآور شد : بر اساس ماده ۳۲ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، شهرداریها موظفند حمل و نقل بار و مسافر در داخل محدوده شهرها را در قالب موسسات و شرکتهای تعاونی و یا خصوصی ساماندهی و بر آنها نظارت کنند.

زمانی افزود : در این راستا این شیوه نامه توسط شهرداری همدان تهیه گردیده تا فعالیت وانت بارها ، کامیون های حمل نخاله ، کامیونهای حمل بار و… در سطح شهر بطور مطلوبتر مدیریت شود.

وی تصریح کرد : اجرای مطلوب این قانون نیاز به هماهنگی و همکاری با سایر دستگاهها از جمله سازمان صمت ، راهداری و حمل ونقل و پلیس راهور دارد که مقرر شد در جلسات کارشناسی تعیین تکلیف شود .

معاون فرماندار همدان افزود : شیوه نامه حمل‌ونقل بار درون‌شهری با هدف بهبود وضعیت جابجایی بار، کاهش آسیبهای احتمالی به زیر ساختهای خدمات شهری و رفع چالش‌های اصلی مرتبط با این بخش از ترافیک شهری انجام می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=126700
  • دیدگاه‌ها برای شیوه نامه مدیریت حمل بار در شورای ترتفیک شهرستان بررسی و تایید شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.