• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
1

شکست امریکا در دریای عمان بهترین هدیه به ملت ایران/مشکلات فضای سایبری و مجازی، ناشی از بی توجهی به راه اندازی شبکه ملی اطلاعات است

  • کد خبر : 134365
  • 14 آبان 1400 - 16:22
شکست امریکا در دریای عمان بهترین هدیه به ملت ایران/مشکلات فضای سایبری و مجازی، ناشی از بی توجهی به راه اندازی شبکه ملی اطلاعات است

ائمه جمعه شهرهای مختلف استان همدان تاکید کردند: مطالبه‌گری یکی از مصادیق بارز امر به معروف و نهی از منکر و یک ضرورت برای جلوگیری از گسترش فساد در جامعه است. به گزارش عصرهمدان، نماز عبادی سیاسی جمعه، ظهر امروز در میعادگاه های نماز جمعه سراسر استان همدان، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اقامه […]

ائمه جمعه شهرهای مختلف استان همدان تاکید کردند: مطالبه‌گری یکی از مصادیق بارز امر به معروف و نهی از منکر و یک ضرورت برای جلوگیری از گسترش فساد در جامعه است.

به گزارش عصرهمدان، نماز عبادی سیاسی جمعه، ظهر امروز در میعادگاه های نماز جمعه سراسر استان همدان، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اقامه شد.

همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه همدان در جمع نمازگزاران با اشاره به اقدام مقتدرانه سپاه علیه دزدی دریایی آمریکا اظهار کرد: دزدان دولت آمریکا در دریای عمان به نفتکش ایرانی حمله می‌کنند و محموله آن را در یکی از کشتی‌های منطقه تخلیه می‎کند اما نیروهای عزیز سپاه، جوانان برومند کشور کشتی ایرانی را به آب‌های ایران بازمی‌گردانند، پس از آن ناوهای امریکایی وارد می‌شوند اما نمی‌توانند در برابر مردان سپاه ایستادگی کنند.

وی با اشاره به اینکه ادله مختلفی در این حوزه وجود دارد افزود: این دزدهای دریایی که خود را متمدن نامگذاری کردند، ذاتا مشکل دارند و این موضوع تعجب‌انگیز نیست، اینها ۴۰ سال است به شیوه‌های مختلف علیه نظام اسلامی اقدام می‌کنند و در این مدت هم سر عقل نیامده‌اند که با نظام اسلامی نمی‌توانند مقابله کنند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه یکی از اهداف دشمنان این است که بر مذاکرات آذرماه تأثیر بگذارند تصریح کرد: نظام اسلامی از مذاکرات استقبال می‌کند اما از مذاکراتی که منافع کشور را تأمین کند، بنا نیست مذاکره برای مذاکره باشد و یا مذاکره‌ای کنیم و منافعی به دشمن بدهیم که انتفاعی برای مردم و کشور نداشته است.

وی با اشاره به اینکه کشور ما تجربه خوبی از مذاکرات ندارد بنابراین امروز دولت با رویکرد جدیدی که دارد اگر بخواهد وارد عرصه مذاکره شود، حتما باید به تأمین منافع ملت توجه کند خاطرنشان کرد: کشور ما در عرصه‌ تحریم‌های اقتصادی مورد جنایات بسیار واقع شده و بدترین تحریم‌ها علیه آن اعمال شده است.

در نگاه سیاسی و اسلام سیاسی مد نظر امام(ره) باید با مستکبر جنگید

شعبانی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد بگوید هرکسی در میدان قوی‌تر عمل کند، دست برتر را در مذاکرات خواهد داشت گفت: طبیعی است طرف دیگر در عرصه تجهیزات نظامی خود را برتر نشان دهد و دنبال طرح مسائل دیگر باشد و تعهدات جدید و بیشتری را بر ایران تحمیل کند.

وی اظهار کرد: در طول سالیان گذشته حتما این سخن را شنیدید که دنیای امروز، دنیای موشک نیست، اما اتفاقاتی که امروز می‌بینیم نشان می‌دهد این دکترین غلطی در سیاست است و منطق دنیای امروز می‌گوید هرکس قدرت نداشته باشد، نمی‌تواند حق خود را پس بگیرد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه در دنیای امروز منطق قدرت حاکم است افزود: نظام اسلامی در عرصه تسلیحات باید قدرت برتر شود و اگر در عرصه میدان قوی نباشد و زحمات شهیدسلیمانی‌ها در جبهه مقاومت نباشد، صرفا در میز مذاکره نمی‌توان حق را گرفت.

وی با بیان اینکه آمریکا باید از اتفاقات عبرت بگیرد تصریح کرد: آمریکا چندین بار با تجهیزات نظامی خود ورود کرده و موفق نشده است بنابراین باید عاقل شود و حرف از گزینه نظامی را کنار بگذارد، چراکه ایران کشوری نیست که بشود آن را تهدید کرد.

شعبانی در ادامه سخنانش با تأکید بر اینکه اراده پولادین سپاه و ارتش قهرمان نشان داده این ملت قابل تهدید نیست ادامه داد: نمی‌شود گزینه نظامی را با مردم ایران مطرح کرد.

وی با بیان اینکه در منطق امام راحل، مبارزه با امریکا و مبارزه با استکبار مسئله بسیار مهمی است خاطرنشان کرد: در نگاه سیاسی و اسلام سیاسی مد نظر امام(ره) باید با مستکبر جنگید.

امام جمعه همدان با طرح این سوال که چرا باید با آمریکا جنگید و مرگ بر آمریکا گفت در پاسخ اظهار کرد: شرورترین رهبران دنیا به آمریکا تعلق دارد، آمریکا بر نهادهای بین‌المللی تسلط دارد و از این طریق اعمال سلطه می‌کند، به عنوان مثال آژانس بین‌المللی اتمی سال‌ها صلح‌آمیز بودن انرژی هسته‌ای ایران را تأیید کرده اما تحت تأثیر امریکاست.

وی با بیان اینکه نهادهای بین‌المللی بازیچه‌ای در دست آمریکا هستند تا منافع خود را تأمین کند افزود: بدترین جنایات تاریخی در قتل و کشتار به آمریکا تعلق دارد که نمونه آن را در ژاپن و ویتنام دیدیم به طوری که در ژاپن در لحظه ۲۲۰ هزار نفر کشته و در ویتنام ۳ میلیون نفر کشته شدند.

شعبانی با اشاره به اینکه در افغانستان ۶۶ هزار نفر کشته و در عراق میلیون‌ها نفر آواره و هزاران نفر کشته شدند تصریح کرد: در مسئله اقتصاد نیز می‌بینیم اقتصاد دنیا بازیچه آمریکاست و هر کشوری که با او همسو نباشد منافع او را تحریم می‌کند.

وی با بیان اینکه فروپاشی دولت‌ها در طول تاریخ کار آمریکاست ادامه داد: اگر این دولت مستکبر نیست، پس مستکبر کیست، اگر نباید با استکبار جنگید پس چه باید کرد؟

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: نظام اسلامی هرگز مخالف مذاکره منطقی نبوده، اما لازمه مذاکره این است که طرف مقابل به حرفی که در مذاکره می‌زند باید عمل کند.

مسئله آمریکا مذاکره نیست، بلکه دنبال تسلیم شدن ایران است

وی گفت: اگر کشوری بر روی میز می‌نشیند و چهار سال اقتصاد شما را به بازی می‌گیرد و از برجام خارج می‌شود و اقتصاد کشور متلاطم می‌شود، قابل اعتماد نیست.

شعبانی با بیان اینکه نظام اسلامی منطق دارد اظهار کرد: مسئله آمریکا مذاکره نیست، بلکه دنبال تسلیم شدن است به همین منظور حضرت امام(ره) تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم نامید، چراکه منشأ فساد شاه نبود، بلکه کسی بود که شاه را می‎برد و می‌آورد، کودتا می‌کرد و کشور را به بازی می‌گرفت.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی و ملت اسلامی زیربار ظلم نمی‌رود و البته امریکا هم دست از ظلم برنمی‌دارد گفت: آمریکا ۴۰ سال است با نظام اسلامی ایران مقابله می‌کند چون می‌داند ظرفیت‌های مقاومت را در منطقه فعال کرده است به طوری که امروز تنها جمهوری اسلامی در مقابل آمریکا نایستاده بلکه در عراق، لبنان، بحرین، افغانستان و در سوریه هم این ایستادگی ایجاد شده است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه مردم ایران به ملت‌های منطقه شهامت ایستادگی در مقابل آمریکا را دادند خاطرنشان کرد: دشمن فهمیده که جمهوری اسلامی ظرفیت‌های پنهان ایستادگی در منطقه را فعال کرده و این مسئله تنها در منطقه نیست به کشورهای دیگر نیز تسری یافته است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه همدان درگیر معضلات فرهنگی است گفت: امسال نتوانستیم شورای فرهنگ عمومی را فعال کنیم اما این شورا به دنبال تدوین سند فرهنگ عمومی استان است و سند قرآنی استان تدوین شده است.

مردم انتظار دارند جنب و جوش اقتصادی در استان به کار بیفتد

شعبانی با بیان اینکه مردم انتظار دارند جنب و جوش اقتصادی در استان به کار بیفتد اظهار کرد: ما مشکلات اقتصادی فراوانی داریم و مردم انتظار دارند که مشکل بورس حل شود، بازار کنترل شود که انتظار به حقی است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی نباید باعث غفلت از فرهنگ شود افزود: ما در استان همدان معضلات فرهنگی، مسئله اعتیاد و طلاق را داریم که جدی است و شورای فرهنگی می‌تواند در این حوزه ورود کند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه انتظار داریم مصوبات اجرا شود تصریح کرد: تنها تشکیل جلسات و درد دل کردن مشکلات را برطرف نمی‌کند، نیازمند هستیم که توجه بیشتری در این زمینه شود.

وی در پایان با بیان اینکه هفته گذشته توسط دشمن حمله سایبری به پمپ بنزین‌ها رخ داد اما مردم برخورد منطقی داشتند که باید از آنها تقدیر کرد گفت: مردم ما همیشه ثابت کرده‌اند بصیر و هوشیار هستند.

ملایر

به گزارش عصر همدان؛ حجت السلام والمسلمین مجتبی نجفی امام جمعه موقت ملایر در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه در مسجد جامع ملایر با اشاره به مهمترین ویژگی های استکبار اظهار کرد: استکبار جهانی به دلیل اینکه غرور در ذهن خود ملکه کرده همه چیز را حق خود داند.

وی با بیان اینکه مستکبرین جهانی سرزمین های همسایه، استفاده آب های آزاد، اجازه کشتی رانی و مسائلی اینچنینی را حق خود دانسته بیان کرد: امروز دولت ایران اسلامی در مقابل مستکبرین مقتدرانه بایستد و اجازه گسترش ظلم و جور آنها را نمی دهد.

حجت السلام نجفی با اشاره به برگزاری مراسم ویژه روز ۱۳ آبان در نقاط مختلف کشور تصریح کرد: برائت از مشرکین از واجبات الهی است و امسال باز دیگر ایرانیان علی رغم مشکلات و مسایل مربوط به کرونا حضوری عزتمندانه داشتند.

وی با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی یکی از افتخارات دانشجویان خط امام است، تاکید کرد: در ابتدای انقلاب نو پا دانشجویان اجازه ندادند آمریکای خونخوار در ایران جایی داشته باشد و لانه جاسوسی را تسخیر کردند و این افتخار برای انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت ملایر با اشاره به اقدام خصمانه آمریکا در دریای عمان تصریح کرد: در سالروز تسخیر لانه جاسوسی و سیلی محکم دانشجویان به آمریکا اینبار پاسداران انقلاب اسلامی محکم جلوی آمریکا ایستادند.

وی با بیان اینکه آمریکا بارها از ایران اسلامی سیلی خورده است اما همچنان به اقدامات خود علیه ایران ادامه می دهد، گفت: آمریکا در روز ۱۲ آبان دست به کار احمقانه ای دیگر زد و قصد غارت کشتی نفت ایرانی را داشت که با هوشیاری دریانوردان سپاه پاسداران دست از پا درازتر موفق به این کار نشدند.

حجت الاسلام نجفی با اشاره به پیشرفت های ایران اسلامی در بخش های مختلف تاکید کرد: ایران اسلامی با تمام تحریم ها توانسته با تدبیر و مدیریت نفت خود را بفروشد و بازار جهانی را مدیریت کند.

وی افزود: امروز افتخار ایران اسلامی این است که از ونزوئلا به عنوان یکی از کشورهای صادرکننده نفت جهان حمایت کرده و بحران بنزین لبنان را حل کرد.

امام جمعه موقت ملایر با اشاره به مشکلات پیش آمده در حوزه سوخت رسانی و پمپ های بنزین کشور بیان کرد: دشمن به دنبال ایجاد حواشی جدیدی در موضوع بنزین در کشور بود که با تدبیر واقعی دولت خدمت گذار مشکل بنزین از کشور ما رفع شد.

وی با اشاره در پیش بودن روژ وحدت حوزه و دانشگاه بیان کرد: حوزه و دانشگاه دو بال انقلاب هستند که چحدتشان سبب اوج گرفتن کشور می‌شود.
وی با تاکید بر توجه به وحدت این دو نهاد تصریح کرد: با حضور نخبگان حوزه و دانشگاه بسیاری از مشکلات پیش روی کشور از جمله اعتیاد، طلاق و مسائل فرهنگی را می‌توان از پیش رو برداشت و اقدامات برگی انجام داد.

تویسرکان

خطیب نماز جمعه تویسرکان گفت: اقدام مقتدارانه و ضرب شست سپاه به امریکای مفلوک و جنایتکار درباره بازپس گیری نفتکش در کمترین زمان و به سرعت در دنیا مخابره شد.
حجت الاسلام مرتضی موحدی در خطبه های نماز جمعه چهاردهم آبان ماه در تویسرکان با اشاره به رویارویی مجاهدانه جوانمردان سچاه در برابر نقشه شوم جدید شیطان بزرگ، گفت: اقدام مقتدارانه و ضرب شست سپاه به امریکای مفلوک جنایتکار در کمترین زمان و به سرعت در دنیا مخابره شد.

وی با بیان اینکه این بار نیز فتنه استکبار، برخلاف میلشان با فرصت سازی سبب قدرت نمایی سپاه همیشه قهرمان شد، اظهار کرد: امریکا در تصور خام خود در این اندایشه است که نفوذ بسیاری در دریای عمان دارد، در حالی که در این حوزه نیز به مانند پایگاه عین الاسد شکست خورد.

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: پس از قدرتنمایی سپاهیان اسلام در دریای عمان، شاهد سکوت استکبار بودیم، چرا که شکست بزرگی را چشیده اند و این هدیه سپاه به ملت ایران در آستانه روز ملی استکبار بود.

حجت الاسلام موحدی عنوان کرد: اقدامات و تدبیر دولت انقلابی در زمینه فروش نفت به شرق و غرب از جمله کشورهای امریکای لاتین و چین برای امریکا دردآور و ناراحت کننده است.

وی تصریح کرد: بنابراین این کشور جنایتکار با نقشه های شوم خود به دنبال ایجاد سدی است تا مانع صادرات نفت کشورمان شود، اما با عنایت خدا و حضور همیشه در صحنه مدافعان وطن این نقشه نیز با شکست سخت مواجه شد.

وی افزود: این پیروزی بیش از پیش زمینه ساز دلگرمی و اطمینان بیشتر همپیمانان و متحدان نظام مقدس جمهوری اسلامی شده که می تواند نوید گشایش برای ملت ما در هر زمینه ای باشد.

کبودراهنگ

حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه شهرستان کبودراهنگ در خطبه های نماز عبادی سیاسی امروز با دعوت همگان به تقوای الهی و با اشاره به فرهنگ عمومی اظهار کرد: ضمانت اجرایی فرهنگ عمومی در جوامع اسلامی دین داری و عمل به دستورات دین مبین اسلام است.

وی با انتقاد از برخی رسومات اشتباه در برگزاری مراسمات ترحیم افزود: از کلیه مردم و صاحبان عزا خواهشمندم در خصوص برگزاری مراسمات ترحیم اموات از برگزاری و برپایی مراسمات پر تجمل خود داری نمایند.

باقری با تجلیل از مردم ولایتمدار شهرستان کبودراهنگ در خصوص راهپیمایی ۱۳ آبان بیان کرد:حرکت مردم ولایتمدار شهرستان کبودراهنگ در ۱۳ آبان امسال قابل ستایش و تقدیر است.

امام جمعه شهرستان کبودراهنگ با اشاره به دزدی نفتکش ایرانی توسط آمریکا گفت:کجاست سازمان ملل و حقوق بشر که این حرکت آمریکا را نمی بیند؟

وی با تقدیر از نیروهای نظامی ایران در بازپس گیری این کشتی دزدی شده توسط آمریکا اضافه کرد: حرکت شجاعانه سبز پوشان و دلاور مردان سپاه در بازپس گیری کشتی دزدیده شده به دنیا اثبات کرد که ایرانی زیر بار زور استکبار ستیزان نخواهد رفت.

باقری با انتقاد از برخی جریان های نفوذی افزود:برخی خودفروخته های داخلی با گرا به دشمنان سعی در تضعیف ملت و کشور ایران دارند.

وی با اشاره به مسئله اوقاف و زمین های کبودراهنگ خاطر نشان کرد:برای حل مشکلات و مسئله اوقاف چندین نفر مطلع به عنوان هیئت امنا انتخاب شوند تا مشکلات اوقاف را این عزیزان پیگیری نمایند.

اسدآباد

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد، با تأکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از معصیت و گناه، اظهار کرد: بهترین نوع استغفار نزد خداوند عدم انجام آن گناه و پشیمانی از انجام آن است.

وی بااشاره به ائمه جمعه با در اختیار داشتن تریبون نماز جمعه و مسئولیت در شورای فرهنگ عمومی می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی، تقویت دین و ایمان مردم، در مسیر قرار دادن فرهنگ دینی مؤثر باشد، افزود: هر چه هماهنگی، وحدت و انسجام بیشتر باشد ، نتیجه کاملتر خواهد بود.

امام جمعه اسدآباد گفت: ائمه جمعه در هر شهری در باب سیاست باید موقعیت شناس باشد، همچنان که به فرهنگ و دینداری مردم می‌پردازد، در حوزه سیاست هم حرف برای گفتن داشته باشد، بنده نمی گویم انسان فقیدی هستم ، اما در حد خود با مطالعه در تریبون حاضر می‌شوم.

وی ادامه داد: متأسفانه امروز در سطح کشور به اسم مطالبه گری برخی در فضای مجازی با قلم و تصویر، در سطح کشور به تریبون نماز جمعه حمله شده است، الفاظی به کارگرفته می‌شود انگیزه کار را کم می‌کند.

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد تصریح کرد: امروز ۹۰۰ تریبون نماز جمعه دایر است، امام جمعه و نماز جمعه فدایی رهبری است، در جبهه و جهاد و سازندگی و مشکلات اقتصادی با پشتیبانی‌هایی تریبون های نماز جمعه کمک کردند‌.

وی با بیان اینکه امامان نماز جمعه برای حل مشکلات مردم آبرو خرج می‌کنند، افزود: بنده به همراه نماینده در دیدار با استاندارد همدان، بایدها و نبایدهای شهرستان را گفتیم، از نبود پارکینگ ، امکانات دانشگاه آزاد، سیدجمال، پمپاژ آبرسانی از سد نعمت آباد به گردنه گفتیم.

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه آنانی که دم از مطالبه‌گری می‌زنند به دنبال تضعیف دستگاه امام جمعه و نماز جمعه هستند، افزود: تضعیف امام جمعه که دردی دوا نمی‌کند، آیا در باب ارتقا حجاب، کاهش رباخواری، موادمخدر، ازدیاد نسل و باروری زنان مطالبه گری کرده اید.

وی یادآور شد: بسیاری از موارد هست که بنده سکوت می‌کنم، برخی از وحدت و انسجام این شهر را نمی‌خواهند، اگر به جایی برسد همه موارد را به مردم خواهم گفت، وام دار کسی نیستم و همه را بیان می کنم.

بهار

خطیب جمعه شهرستان بهار گفت: دنیای بشر سرای آزمایش الهی است انسان در مراحل مختلف زندگی خواسته یا ناخواسته، آزمون‏های پی در پی را پشت سر می‏گذارد و انسان دائما خود را در معرض امتحان الهی ببیند، انسانی که واقعا خود را درمعرض آزمایش الهی میبیند تمام حرکات، سکنات و رفتار خود را سبک سنگین کند.

حجت السلام محمد علی ارزنده اظهار کرد: امتحان همان گونه که برای شکوفایی استعداد انسانی در امور دنیایی سودمند است برای تعیین هدف هم نقش موثری دارد، هدف یا جهنم است که هدف کافران است و یا بهشت است برای مومنان و این هدف با امتحان و آزمایش میسر می‏شود، وقتی کسی بنده باشد در خیلی جاها تکبر را کنار میگذارد و نفس را ذلیل میکند و غرور را می شکند و مقابل خداوند تعالی کرنش میکند و از خداوند اطاعت میکند و هدف والای خود را پیدا کرده اما اگر بخاطر تمایلات نفسانی تکبر بورزد و در مقابل خداوند تبارک و تعالی اطاعت نکرد و ترک واجب کند و فعل حرام انجام دهد، خداوند تبارک و تعالی همانگونه که ابلیس را راند، بنده گنهکار هم که بر اثر تکبر ترک واجب کرده را از درگاه خود میراند.
حجت السلام ارزنده افزود: من و شما هم اگر تکبر بورزیم و گناه کنیم از درگاه خدا رانده میشویم مگر اینکه توبه کنیم، توبه هم به صورتی پذیرفته است که عمل واجبی را که ترک کرده ایم را کامل به جا آوریم و نباید به مقام و منصب خود تکبر کنیم و همه ممکن الخطا هستیم و باید به درگاه خدا توبه کنیم و اگر خطایی و گناهی کردیم از خداوند طلب مغفرت کنیم.

حجت السلام ارزنده با بیان روایتی از پیامبر اکرم (ص) در بحث ظهور حضرت مهدی(عج) هنگامی که خدا اراده کند عظمت و احتشام اسلام را بازگرداند همه ستمگران سرکش وعنود را هلاک میسازد، که او بر هر چه میخواهد قادر است عنوان کرد:
در زمان ظهور منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) حق ظاهر و باطن کلا نابود میشود و انشاءالله که نظام مقدس جمهوری اسلامی جزو مقدمه سازان ظهور منجی عالم بشریت باشد.

امروزه در آستانه ظهور شاهد نابودی هیمنه اسکتبار هستیم ودر زمانی که آمریکا با تثبیت قانون کاپیتولاسیون برای بسیاری از کشورها، مردمان زیر سلطه را جزو وحشی ها میداند و وحشی های خود را که بویی از انسانیت نبرده اند و دست به هر جنایتی میزنند را به عنوان انسان میدانست و انسان هایی که در مقابل خدا بندگی میکنند را حیوان میدانست، که در همان زمان امام خمینی(ره) در مقابل آنان می ایستد و مردم رفته رفته آگاه میشوند و نوکر آمریکا را از ایران بیرون می اندازند و هیمنه استکبار برای اولین بار در جهان فرو میریزد و آمریکایی‌ برای خود عرض اندام میکردند، چنان به زمین خوردند که بعداز ۴۲ سال نمیتواند برخیزند.

امام جمعه شهر بهار نیز عنوان کرد: خواری آمریکا در شهادت شهید سلیمانی و انهدام پایگاه عین الاسد، منهدم شدن پایگاه های دیگر و رسوایی های آمریکا نمایان شد و اینها همه عزت هایی است که خداوند تعالی داده و در آستانه ۱۳ آبان شاهد اقتدار دلاورمردان سپاه پاسداران در مقابل آمریکایی ها بودیم که میخواستند ایران را تهدید کنند اما باز هم آمریکا با خفت و خواری مغلوب شد و با فرو ریختن قدرت پوشالی تروریست های آمریکایی توسط دلاورمردان سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران بار دیگر اقتدار نظام اسلامی را به همگان ثابت کرد واز حافظان امنیت و عزت و اقتدار ایران اسلامی ، عزیزانمان در سپاه پاسداران ، صمیمانه تشکر می کنیم.

حجت السلام ارزنده نیز گفت: در این دو سه روز که این اتفاق افتاده جای تاسف دارد که نیروهائی که اینگونه از عزت و شرف ایران اسلامی دفاع کردند و آمریکا دیگر جرات نمیکند گوشه چشمی به ایران نگاه کند، مردم و صدا وسیما روی این موضوع مانور ندادند و این افتخار را جشن نگرفتند و کوتاهی کردند، چرا که کاری که کردند بسیار بزرگ بود و باید قدردانشان باشیم که این آسایش را برای ما به ارمغان آوردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=134365
  • دیدگاه‌ها برای شکست امریکا در دریای عمان بهترین هدیه به ملت ایران/مشکلات فضای سایبری و مجازی، ناشی از بی توجهی به راه اندازی شبکه ملی اطلاعات است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.