• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
5
رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی:

شهید چمران بی‌اعتنا به نام و مقام بود

  • کد خبر : 187606
  • 31 خرداد 1402 - 9:32
شهید چمران بی‌اعتنا به نام و مقام بود
رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی با اشاره به تعابیر رهبر انقلاب در خصوص شهید مصطفی چمران، گفت: او مرد عمل و جهاد و شهادت بود و بی‌اعتنا به نان، نام و مقام دنیا کار می‌کرد.

صادق خزل‌پور در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به سالروز شهادت شهید مصطفی چمران در ۳۱ خرداد، گفت: بنا به فرموده امام شهید چمران مردی بود که با عزت و عظمت و با تعهد به اسلام جان خودش را فدا و در این دنیا شرف و در آن دنیا هم رحمت خدا را بیمه کرد.

رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی شهید مصطفی چمران را عارفی زاهد، دانشمند و نماد و آینه تخصص توام با تعهد خواند و گفت: رهبر انقلاب با تعابیری چون «مؤمن، مجاهد، شجاع، بصیر، دانشمند، منصف، هنرمند، با صفا، اهل مناجات، دارای روحیه ای لطیف و بی‌اعتنا به نان، نام و مقام دنیا، سردار رشید اسلام، مالک اشتر زمان، چمران عزیز، مرد عمل و جهاد و شهادت، سرباز فداکار و انسانی در خط حاکمیت قرآن» از او یاد کرده است.

وی با اشاره به نامگذاری شعار امسال به عنوان «مهار تورم، رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری و اهاف بسیج اساتید، تصریح کرد: امید واریم جامعه بزرگ بسیج اساتید کشور با انجام پژوهش‌های کاربردی و ارتباط تنگاتنگ با جامعه و صنعت به تحقق این شعار کمک شایان توجهی کند.

رئیس دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی با اشاره به تعابیر رهبر انقلاب در خصوص شهید مصطفی چمران، گفت: او مرد عمل و جهاد و شهادت بود و بی‌اعتنا به نان، نام و مقام دنیا کار می‌کرد، امروز هم اساتید بسیجی ما باید با انجام پژوهش‌های کاربردی و ارتباط تنگاتنگ با جامعه و صنعت به تحقق شعار «مهار تورم، رشد تولید» کمک و ریشه‌های «ایمان و امید» را در ایران بگسترانند.

 

انتهای پیام/ نظری

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=187606
  • دیدگاه‌ها برای شهید چمران بی‌اعتنا به نام و مقام بود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.