• امروز : سه شنبه - ۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 28 May - 2024
3
مسئول فضای مجازی سپاه استان همدان:

شهید سلیمانی قهرمان مردم است

  • کد خبر : 208397
  • 12 دی 1402 - 9:33
شهید سلیمانی قهرمان مردم است
مسئول فضای مجازی سپاه استان همدان گفت: مردمی بودن از مهم‌ترین ویژگی‌های شهید سلیمانی عزیز بود و به‌حق این شهید والامقام قهرمان مردم است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، حسین ربیعی در جمع بسیجیان شهرستان نهاوند در حسینیه روستای جهان‌آباد گفت: بصیرت و اطاعت از ولی‌فقیه باعث عبور از فتنه‌ها و مشکلات است.

وی اظهار داشت: مردم همیشه نشان دادند که با بصیرت اجازه اهانت به مقدسات را نمی‌دهند و پای انقلاب ایستاده‌اند که در سال ۸۸ و در ۹ دی این پایبندی را مشاهده کردیم.

ربیعی افزود: شهید سلیمانی با مردم و قهرمان مردم بود و مردمی بودن یکی از صفات بارز ایشان بود و به معنای واقعی کلمه ایشان سردار دل‌ها و در قلوب مردم جای دارد.

وی بیان داشت: اخلاص و مردمی بودن ایشان در سراسر زندگی و عرصه‌ها باعث شد که سردار دل‌ها محبوب شود و در تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی ارادت و عشق میلیونی مردم به ایشان را مشاهده کردیم.

مسئول فضای مجازی سپاه استان همدان افزود: همه زندگی پرافتخار شهید سلیمانی به‌عنوان نمونه بارزی از پرورش‌یافته مکتب انقلاب اسلامی حاوی پیام و درس برای همه ما است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: امتیاز این انقلاب مردمی بودن آن است و در همه عرصه‌ها این اتکا به مردم را مشاهده می‌کنیم.

ربیعی ادامه داد: حضور در انتخابات حق مردم است و کسانی که صحبت از تحریم انتخابات می‌کنند دوستدار مردم و انقلاب اسلامی نیستند.

مسئول فضای مجازی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان بابیان اینکه نقش اصلی را در انقلاب اسلامی مردم بر عهده‌دارند، گفت: انتخابات حق مردم است و دشمن می‌خواهد این حق را از مردم سلب کند.

ربیعی با توجه به انتخابات به نقش مردم در انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن درصدد است با کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات این حق مردمی را از آنان سلب کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: مردم با بصیرت ایران اسلامی خیلی گرامی و بزرگوار هستند و همیشه پایبند به‌نظام اسلامی هستند.

مسئول فضای مجازی سپاه استان همدان گفت: دشمنان هیچ‌وقت به دنبال پیشرفت کشور نیستند و باید به این نکته توجه کنیم که حضور در انتخابات باعث شکست دوباره دشمنان می‌شود.

ربیعی افزود: مردم حماسه سازی داریم و نسل جوان باایمان و مؤمن جامعه باید جهاد تبیین در فضای مجازی را موردتوجه قرار دهند.

 

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208397
  • دیدگاه‌ها برای شهید سلیمانی قهرمان مردم است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.