• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
4
کارشناس هواشناسی استان همدان پیش‌بینی کرد:

شهر سفیدپوش می‌شود

  • کد خبر : 210067
  • 07 بهمن 1402 - 10:26
شهر سفیدپوش می‌شود
کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه امشب انتظار داریم در نقاط شهری شاهد بارش باران و برف باشیم، گفت: از روزهای دوشنبه و سه شنبه با عبور موج بارشی از استان هوای سرد تا هشت درجه زیر صفر پیش‌بینی می‌شود.

روح‌الله زاهدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی«عصر همدان» با اشاره به روند بارشی در آسمان استان گفت: از شب گذشته شاهد بارش باران و برف در نقاط مختلف استان بودیم و تا این لحظه صبح روز شنبه در شهر همدان ۱۰ میلی متر‌ بارش ثبت شده است.

وی با بیان اینکه برف در برخی از نقاط تا ۱۵ سانت باریده است، افزود: امشب نیز انتظار داریم در نقاط شهری شاهد بارش باران و برف باشیم.

این کارشناس هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: در اغلب گردنه‌ها بارش برف داشته‌ایم و بارش‌ها تا صبح فردا ادامه خواهد داشت ولی از بعدازظهر امروز بارش‌ها به شکل باران و برف خواهد بود.

زاهدی با بیان اینکه روزهای دوشنبه و سه شنبه با عبور موج بارشی از استان هوای سرد تا هشت درجه زیر صفر پیش‌بینی می‌شود، گفت: از روز سه‌شنبه شب و تا آخر هفته مجددا سامانه بارشی به استان وارد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تا پایان هفته شاهد بارش و برف خواهیم بود، افزود: در هفته پیش‌رو شرایطی کاملا زمستانی داریم که موجب سرد شدن هوا می‌شود.

این کارشناس هواشناسی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: امروز و فردا در برخی از ساعات شاهد وزش باد خواهیم بود و این وزش باد در اواسط روز بیشتر می‌شود.

انتهای خبر/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=210067
  • دیدگاه‌ها برای شهر سفیدپوش می‌شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.