• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

شهرداری همدان زمان مناسبی را برای برف روبی انتخاب نکرد/ مناطق پرتردد هنگام بارش سنگین باید دو بار برف روبی شوند 

  • کد خبر : 37926
  • 27 آذر 1398 - 11:52
شهرداری همدان زمان مناسبی را برای برف روبی انتخاب نکرد/ مناطق پرتردد هنگام بارش سنگین باید دو بار برف روبی شوند 

رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه در بارش سنگین روز گذشته نیروهای شهرداری زودتر دست به کار شدند و برف روبی را انجام دادند گفت: نیروهای شهرداری ساعت ۴ صبح پاکسازی معابر را انجام دادند و برای پاک سازی و برف روبی زمان مناسبی را انتخاب نکردند. کامران گردان در گفتگو با خبرنگار عصر […]

رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه در بارش سنگین روز گذشته نیروهای شهرداری زودتر دست به کار شدند و برف روبی را انجام دادند گفت: نیروهای شهرداری ساعت ۴ صبح پاکسازی معابر را انجام دادند و برای پاک سازی و برف روبی زمان مناسبی را انتخاب نکردند.

کامران گردان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه روز گذشته تردد همشهریان به دلیل بارش سنگین برف با مشکل مواجه شد اظهار داشت: در بازدیدی که از تمام مناطق شهر با سایر اعضای شورای شهر داشتیم، اعضا مهمترین دلیل ایجاد مشکل را زمان ورود شهرداری دانستند.

وی افزود: بارش مجدد برف در همان روز باعث بسته شده معابر شد و تردد را با مشکل مواجه کرد.

رئیس شورای شهر همدان با اشاره به حجم بالای برف عنوان کرد: باید در زمان هایی که حجم بارش بالاست شهرداری تجهیزات لازم و نیروهای کافی را برای دو بار برف روبی داشته باشد.

گردان خاطر نشان کرد: انتخاب زمان نامناسب معابر برای پاکسازی جزو نواقص شهرداری بود که شورای شهر به آنها اعلام کرد.

وی با اشاره به شکسته شدن برخی سرشاخه در سطح شهر گفت: درخت هایی که هرس سنگین نشده بودند آسیب زدند و تا حدودی خسارت به فضای سبز و درختان وارد شد که باید نیروهای سیما منظر و فضای سبز دقت بیشتری برای هرس درختان می کردند.

رئیس شورای شهر همدان با اشاره به حدود ۷۰ ماشین و تجهیزات برف روبی در شهرداری تاکید کرد: از لحاظ امکانات مشکلی نداریم چرا که با شرکت های خصوصی عقد قرارداد داریم که در مواقع اضطراری تجهیزات خود را در اختیار ما قرار دهند.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=37926
  • دیدگاه‌ها برای شهرداری همدان زمان مناسبی را برای برف روبی انتخاب نکرد/ مناطق پرتردد هنگام بارش سنگین باید دو بار برف روبی شوند  بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.