• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

شهرداری همدان در تکاپوی مهیا کردن مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن

  • کد خبر : 47533
  • 17 بهمن 1398 - 15:02
شهرداری همدان در تکاپوی مهیا کردن مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن

معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و شهدا، شهرداری با برنامه‌ریزی ویژه، جشن پیروزی انقلاب اسلامی را همچون سال های گذشته در ایام مبارک دهه فجر هر چه با شکوه‌تر برگزار می‌کند؛ مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، فضاسازی مناسب می‌شود. وحید علی‌ضمیر در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، […]

معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و شهدا، شهرداری با برنامه‌ریزی ویژه، جشن پیروزی انقلاب اسلامی را همچون سال های گذشته در ایام مبارک دهه فجر هر چه با شکوه‌تر برگزار می‌کند؛ مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، فضاسازی مناسب می‌شود.

وحید علی‌ضمیر در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، در تشریح برنامه های معاونت خدمات شهری شهرداری در ایام دهه فجر، اظهر کرد: به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و شهدا، شهرداری همدان با برنامه‌ریزی ویژه، جشن پیروزی انقلاب اسلامی را همچون سال های گذشته در ایام مبارک دهه فجر هر چه با شکوه‌تر برگزار می‌کند.

وی در ادامه گفت: به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن از اقدامات مجموعه خدمات شهری ، فضاسازی مناسب مسیر راهپیمایی، شستشو، پاکسازی و تنظیف مسیرهای راهپیمایی، آماده باش نیروها و ماشین آلات به منظور پوشش کامل اقدامات خدماتی قبل و بعد از مراسم است.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان بیان کرد: استقرار خودروی آتش‌نشانی و اکیپ عملیاتی سیار در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن به منظور بالا بردن ضریب ایمنی و پیشگیری از حوادث احتمالی و رفع آسیب ها از دیگر اقدامات در این راستا است.

وی افزود: نکته قابل توجه، تبلیغات محیطی در سطح شهر است که شهرداری در راستای هرچه پر رنگ‌تر کردن رنگ و بوی انقلابی، طرح‌های مناسبی را پیاده سازی کرده است.

علی‌ضمیر با اشاره به نصب هزاران پرچم جمهوری اسلامی ایران و آذین‌بندی سطح شهر، تصریح کرد: سطح شهر با ۳۵ هزار متر ریسه پارچه‌ای و ۷ هزار متر ریسه LED آذین‌بندی شده است.

وی به نصب ۶۰ المان حجمی و نوری و طراحی، چاپ و نصب ۵۰۰ متر مربع تصاویر مرتبط با ایام‌الله دهه فجر در ۱۲ عدد بیلبورد شهری اشاره کرد و ادامه داد: اکران بنر با مضامین و شعارهای متناسب با این ایام در پایه بنرها و پخش فایل‌های مرتبط با دهه فجر از تلویزیون‌های شهری به منظور هویت بخشی به سیمای بصری شهر نیز از دیگر اقدامات شهرداری طی این ایام است.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان خاطرنشان کرد: در پی برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده، امید است با برگزاری برنامه‌های منسجم و هماهنگ در گرامیداشت و برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گام موثری برادریم.

انتهای پیام/ذ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=47533
  • دیدگاه‌ها برای شهرداری همدان در تکاپوی مهیا کردن مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.