• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

شهرداری مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان را آسفالت کند/مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در اسدآباد مشخص شد

  • کد خبر : 28934
  • 08 آبان 1398 - 15:00
شهرداری مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان را آسفالت کند/مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در اسدآباد مشخص شد

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر اسدآباد از مقابل حسینیه آیت الله خامنه ای تا میدان غدیر است، گفت: هرچه زودتر شهرداری باید مسیر راهپیمایی به خصوص درخیابان امام(ره) تا میدان امام(ره) را آسفالت کند. به گزارش عصر همدان؛ مجید درویشی در ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ […]

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر اسدآباد از مقابل حسینیه آیت الله خامنه ای تا میدان غدیر است، گفت: هرچه زودتر شهرداری باید مسیر راهپیمایی به خصوص درخیابان امام(ره) تا میدان امام(ره) را آسفالت کند.

به گزارش عصر همدان؛ مجید درویشی در ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان شهرستان اسدآباد، با بیان اینکه سوم الله ۱۳ آبان روز تجلی مردم ایران و استکبارستیزی است، اظهار کرد: امسال باید راهپیمایی ۱۳ آبان باشکوه و متفاوت تر از سال گذشته برگزار شود و به گونه ای که در خاطر مردم ماندگار شود.

وی تصریح کرد: روز ۱۳ آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده و در این روز دنیا به ایران نظر کرده و و حضور مردم در این راهپیمایی باشکوه را رصد می‌کنند؛ بنابراین می طلبد که مسئولان ادارات مختلف به خصوص آموزش و پرورش با برنامه در این راهپیمایی مشارکت کند.

فرماندار شهرستان اسدآباد با باین اینکه شهرستان اسدآباد ۶۷ شهید تقدیم انقلاب کرده است که باید تمثالمبارک آنان در طول مسیر خودنمایی کند، تأکید کرد: در بین این شهدای دانش آموز، شهید ۱۳ ساله ای به نام شهید محمدرسول رضایی وجود دارد که علی رغم سخن پرمعنای خود در خصوص استکبار ستیزی در وصیتنامه اش مظلوم مانده است.

وی تأکید کرد: شهید محمد رسول رضایی در وصیتنامه خود نوشته که در مراسم تشییع جنازه ام پرچم آمریکا را آتش بزنید تا همه بدانند من استکبارستیز و مطیع رهبرم” و امروز وظیفه و تکلیف بر اموزش وپرورش و بنیاد شهید روشن است که باید در رساندن پیام اسکبتبارستیزی این شهید ۱۳ ساله اقدام کنند.

درویشی گفت: شهید ۱۳ ساله اسدآبادی در آن زمان با آن سن کمش چنین حرف بزرگی را گفته است که باید امروز یک الگو باشد و از درس بگیریم.

وی بر برپایی ایستگاه صلواتی، ایجاد غرفه های ورزشی، فرهنگی، خدماتی، بهداشتی در طول مسیر راهپیمایی تأکید کرد و گفت: نباید امسال راهپیمایی در ساعتی کم به پایان برسد و باید با ایجاد این غرفه ها روز شادی را برای راهپیمایی کنندگان به رقم زد.

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه ساعت راهپیمایی ۱۰ صبح روز ۱۳ آبن خواهد بود، گفت: آموزش و پرورش و دانشگاهها باید در روز ۱۳ آبان همه نیروهای فرهنگی، اساتید، دانشجویان و دانش آموزان را آزادسازی کند تا در راهپیمایی شرکت کنند و از کسی پذیرفته نیست که به بهانه برقراری کلاس در این راهپیمایی شرکت نکنند چرا که این راهپیمایی یک روز ملی است و بر پایه و اساس نظام شکل گرفته است.

وی بر حضور حداکثری بانوان در راهپیمایی ۱۳ آبان تأکید کرد و گفت: ادارات شهرستان نیز باید با در دست داشتن پلاکاردی تا پایان مسیر راهپیمایی حضوری فعال داشته باشند.

درویشی تأکید کرد: بخشداران بخش مرکزی و پیرسلمان بواسطه دهیاران مردم و اهالی روستاها را برای حضور پرشور و حداکثری در راهپیمایی روز ۱۳ آبان دعوت کرده و وسیله ایاب و ذهاب را برای آنان تدبیر کنند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=28934
  • دیدگاه‌ها برای شهرداری مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان را آسفالت کند/مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در اسدآباد مشخص شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.