• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1

شهدای همدان جزو افتخارات بزرگ ایران اسلامی هستند

  • کد خبر : 200107
  • 17 مهر 1402 - 0:45
شهدای همدان جزو افتخارات بزرگ ایران اسلامی هستند
فرمانده قرارگاه قدس تهران با بیان اینکه شهدای همدان جزو افتخارات بزرگ و درخشان ایران اسلامی هستند، شهید همدانی را الگویی تکرارنشدنی برای نسل امروزی دانست.

به گزارش عصر همدان به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، سردار علیرضا یعقوبیان با حضور در مراسم سالروز شهادت حاج حسین همدانی اظهار کرد: یکی از افتخارات بزرگ ایران اسلامی رزمندگان و شهدای دیار همدان هستند. من کتب مرتبط با شهدای استان همدان را بارها خوانده‌ام. کتاب دخترشینا و گلستان یازدهم را خوانده‌ام و خیلی لذت بردم .

وی عنوان کرد: وقتی کتاب دخترشینا را خواندم با نویسنده آن تماس گرفتم و از او تشکر کردم. این کتاب فوق‌العاده شیرین و دلچسب است. با آن هم می‌توان خندید و هم می‌توان گریه کرد. به دانش آموزان توصیه می‌کنم کتاب دخترشینا را حتما بخوانند.

سردار یعقوبیان اضافه کرد: وقتی زندگی رزمندگان استان همدان را مطالعه می‌کنم که چگونه دلاورانه در سال‌های دفاع‌مقدس حضور داشتند و جنگیدند، افتخار می‌کنم.

فرمانده قرارگاه قدس تهران با اشاره به ویژگی‌های شهید همدانی تصریح کرد: این شهید هم فرمانده خوبی بود و هم رفیق خوبی. در چنین شخصیت و جایگاهی، هنر می‌خواهد که هم یک فرمانده خوب باشی و هم یک رفیق خوب . او بی‌ریا و با اخلاص کار می‌کرد، همانطور که حضرت آقا فرمودند شهید همدانی فرمانده با اخلاصی بود.

وی بیان کرد: سردار شهید همدانی به اوقات فراغت نیروها و بسیجیان بسیار اهمیت می‌داد و اصرار داشت پارکی برای آنها ساخته شود تا اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=200107
  • دیدگاه‌ها برای شهدای همدان جزو افتخارات بزرگ ایران اسلامی هستند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.