• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

شهادت زهرا(س) درس ولایت‌مداری است/ انتخاب براساس عقلانیت انقلابی ایستادن پای ولایت است

  • کد خبر : 45722
  • 06 بهمن 1398 - 14:20
شهادت زهرا(س) درس ولایت‌مداری است/ انتخاب براساس عقلانیت انقلابی ایستادن پای ولایت است

سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان‌های رزن و درگزین گفت: محبت براساس فرمایش اهل بیت(ع) همان اساس دین است. به گزارش عصر همدان؛ حجت‌الاسلام سید روح الله حسینی ظهر امروز در گردهمایی طلاب شهرستان درگزین با بیان اینکه حب و بغض نسبت به دوستان و دشمنان خدا اصل دین است، اظهار کرد: گناه کردن به امید […]

سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان‌های رزن و درگزین گفت: محبت براساس فرمایش اهل بیت(ع) همان اساس دین است.

به گزارش عصر همدان؛ حجت‌الاسلام سید روح الله حسینی ظهر امروز در گردهمایی طلاب شهرستان درگزین با بیان اینکه حب و بغض نسبت به دوستان و دشمنان خدا اصل دین است، اظهار کرد: گناه کردن به امید توبه اشتباه است چون مشخص نیست فرصت توبه به دست آید.

وی دوست داشتن اهل بیت(ع) و عمل به الگوی زندگی آنان را مهمترین اقدام در مسیر تبعیت عملی برشمرد و افزود: نمی‌توان با یک قلب برای امام حسین(ع) دردمند بود و با قلب دیگر به یزید خدمت کرد.

حسینی محوریت خداوند را در زندگی یک اصل لایتغیر برای مومنان دانست و تصریح کرد: اگر خدا محور زندگی باشد دیگر باید دور شیطان را خط کشید و باید تکلیف خود را با خدای خود روشن کنیم.

وی ایستادن در مسیر ولایت‌مداری را محور قرار دادن خدا در زندگی عنوان کرد و گفت: حضرت زهرا(س) اولین شهیده ولایت است که همه هستی خود را برای ولایت گذاشت. حال ما باید از خود سوال کنیم که برای ولایت چه کرده‌ایم؟

سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان‌های رزن و درگزین فدا کردن هستی در راه دفاع از ولایت را پیمودن مسیر حق، حقیقت و عقلانیت دانست و افزود: حضرت زهرا(س) همه هستی خود را در مسیر ولایت صرف کرد همانطور که سردار شهید سلیمانی همه هستی خود را برای انقلاب و ولایت خود گذاشت.

حسینی با اشاره به کم کاری‌ها در حوزه  دفاع عقلانی از ولایت گفت: پس از این همه سال چقدر برای ولایت روشنگری کرده‌ایم و چقدر حاضر شده‌ایم برای رهبری سیلی بخوریم؟

وی با بیان اینکه امروز ولایت فقیه و رهبری آماج سنگینترین حملات است، خاطرنشان کرد: در حالی که در داخل و خارج از کشور همه علیه ولایت موضع گرفته‌اند باید دید همه ما که تریبون داریم و همه ما را به عنوان سربازان ولایت میشناسند، چگونه وارد عرصه دفاع شده‌ایم؟

سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان‌های رزن و درگزین  اتفاقات هفته اخیر در کشور را از مسائل مهم برشمرد و افزود: تشییع سردار شهید سلیمانی با حضور ۲۵ میلیون نفر شرکت کننده و سیلی که پایگاه آمریکا را با خاک یکسان کرد، اتفاقات بی‌نظیری را رقم زد.

وی با اشاره به قلدری و جنایت‌های آمریکا در قرن اخیر اضافه کرد: آمریکایی که پس از جنگ جهانی کسی جرأت نکرده است کوچکترین اعتراضی به جنایت‌هایش انجام دهد اکنون پایگاهش با موشک‌های هوافضای سپاه با خاک یکسان شد.

حسینی خون شهید سلیمانی را رسوا کننده و شکننده ابهت آمریکا عنوان کرد و گفت: راهپیمایی عظیم مردم عراق در تاریخ این کشور بی‌سابقه است. این انقلابها و جوشش‌ها قطره قطره در حال آماده کردن جامعه برای ظهوراست.

وی با انتقاد از برخی سیاسیون تصریح کرد: کسی که سر سفره ولایت می‌نشیند اما دلش جای دیگری است، ولایتی نیست.

حسینی تشکیل مجلس طراز انقلاب اسلامی بر‌اساس انتخاب‌های درست را یک ولایت‌‌مداری آشکار و دقیق از سوی همه دانست و گفت: نباید بگذاریم مجلسی مانند مجلس ششم شکل بگیرد، مجلسی که به ولایت جام زهر پیشنهاد داد.

وی با بیان اینکه برخی بر روضه‌های غیر سیاسی تاکید می‌کنند و مجالس حضرت زهرا(س) را مجالسی تهی و بی‌خاصیت طلب می‌کنند ادامه داد: مجلس حضرت زهرا(س) نمی‌تواند سیاسی نباشد زیرا در دفاع از ولایتی که بارها کشور را از نابودی نجات داده است باید ایستاد.

سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان‌های رزن و درگزین ولایت را ادامه زندگی در سایه احکام و دستورات حیات بخش برشمرد و خاطرنشان کرد: ولایت یک خط مستمر از پیامبر(ص) و ائمه(ع) تا ولایت فقیه را شامل می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=45722
  • دیدگاه‌ها برای شهادت زهرا(س) درس ولایت‌مداری است/ انتخاب براساس عقلانیت انقلابی ایستادن پای ولایت است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.