• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
0

شناسایی ۱۰۵ واحد صنفی متخلف در همدان/کشف بیش از ۶۰۰ لیتر الکل و مواد ضدعفونی کننده

  • کد خبر : 53162
  • 17 اسفند 1398 - 14:34
شناسایی ۱۰۵ واحد صنفی متخلف در همدان/کشف بیش از ۶۰۰ لیتر الکل و مواد ضدعفونی کننده

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از شناسایی ۱۰۵ واحد صنفی متخلف و کشف بیش از ۶۰۰ لیتر الکل و مواد ضدعفونی کننده در همدان خبر داد. علیرضا حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار عصر همدان از کشف مقادیری دستکش یکبار مصرف، الکل و سایر ملزومات بهداشتی از جمله ماسک در همدان خبر داد و اظهار کرد: […]

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از شناسایی ۱۰۵ واحد صنفی متخلف و کشف بیش از ۶۰۰ لیتر الکل و مواد ضدعفونی کننده در همدان خبر داد.

علیرضا حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار عصر همدان از کشف مقادیری دستکش یکبار مصرف، الکل و سایر ملزومات بهداشتی از جمله ماسک در همدان خبر داد و اظهار کرد: با شروع طرح مبارزه با بیماری کرونا تعزیرات حکومتی در کنار سایر دستگاه ها نقش نظارتی خود را ایفا می‌کند.

وی به فعالیت گشت‌های مشترک تعزیرات در سطح استان اشاره کرد و گفت: با فعال شدن گشت‌های نظارتی و بازرسی در سراسر استان در دو نوبت صبح و عصر تا کنون ۳۵۵ واحد صنفی بازرسی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان بیان کرد: بازرسی‌ها توسط ۷۶ اکیپ گشت انجام و ۱۰۵ واحد صنفی متخلف شناسایی شد.

وی افزود: به دنبال بازرسی‌های انجام شده مقدار ۶۶۳ لیتر الکل و مواد ضد عفونی کننده، ۴۵۰ عدد ماسک و بیش از ۶۹ هزار جفت انواع دستکش یکبار مصرف کشف و تحویل دانشگاه علوم پزشکی شد.

حسن‌پور با تأکید بر تشدید نظارت و بازرسی‌ها با توجه به شیوع کرونا، تصریح کرد: با توجه به نیاز جامعه به تجهیززات بهداشتی و ضد عفونی کننده در صورت مواجه با هر گونه تخلفی اعم از گرانفروشی و یا احتکار اقلام مذکور با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفی موارد را با شماره تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل ، تلفن گویای ۱۲۴ وسامانهwww.124.ir  سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t135.ir در میان بگذارند.

انتهای پیام/ذ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=53162
  • دیدگاه‌ها برای شناسایی ۱۰۵ واحد صنفی متخلف در همدان/کشف بیش از ۶۰۰ لیتر الکل و مواد ضدعفونی کننده بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.