• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1

شناسایی موانع فرهنگی و نگرش در افزایش باروری از مهمترین اهداف کارگروه کارشناسی بانوان است

  • کد خبر : 169890
  • 18 آبان 1401 - 12:47
شناسایی موانع فرهنگی و نگرش در افزایش باروری از مهمترین اهداف کارگروه کارشناسی بانوان است

کارگروه کارشناسی بانوان شهرستان بهار با ریاست معاون فرماندار، کارشناس امور بانوان فرمانداری شهرستان بهار و بانوان ادارات شهرستان با دستورکار سند راهبردی کارگروه در حوزه بانوان در سالن جلسات فرمانداری بهار تشکیل شد.  به گزارش عصر همدان؛ توکلی کارشناس امور بانوان شهرستان بهار ضمن عرض خیرمقدم و خوش‌آمدگویی، مصوبات جلسه گذشته و دستورکار جلسه […]

کارگروه کارشناسی بانوان شهرستان بهار با ریاست معاون فرماندار، کارشناس امور بانوان فرمانداری شهرستان بهار و بانوان ادارات شهرستان با دستورکار سند راهبردی کارگروه در حوزه بانوان در سالن جلسات فرمانداری بهار تشکیل شد.
 به گزارش عصر همدان؛ توکلی کارشناس امور بانوان شهرستان بهار ضمن عرض خیرمقدم و خوش‌آمدگویی، مصوبات جلسه گذشته و دستورکار جلسه را قرائت و توضیحاتی را عنوان کرد.
 در ادامه رضا نصرتی معاون فرماندار شهرستان بهار با اشاره به جایگاه و ارزش زن در جامعه اظهار کرد: انتظار ما از حوزه بانوان به‌عنوان نخبگان جامعه این است که بانوان بسیار فعال‌تر و پویاتر در جامعه حضور داشته باشند.
 نصرتی تصریح  کرد: با توجه به اتفاقات اخیر که در کشور اتفاق افتاد، عمده این موضوعات حول محور زن و جایگاه و ارزش زن در جامعه می‌باشد.
 وی افزود: با توجه به اتفاقات ناگوار اخیر، وظیفه شما بانوان و نخبگان جامعه این است که با حضور فعال و پویا، مسائل و مشکلات را تبیین و روشن کنید که افراد سودجو نتوانند بانوان را به‌عنوان دستاویز برای رسیدن به مقاصد خود قرار دهند.
 نصرتی با اشاره به سند راهبردی و اهداف و برنامه‌ها و اقدامات این سند، عنوان کرد: هدف از این سند، تشکیل شورای اندیشه‌ورز می‌باشد؛ اهداف سند راهبردی شامل هفت کارگروه است و اهداف کلان این سند نیز شامل حفظ تعادل پویای ساختار کلی جمعیت، شناسایی موانع فرهنگی و نگرش در افزایش باروری، شناسایی موانع اقتصادی و معیشتی، شناسایی موانع زیرساختی در حوزه اجتماعی مادر و فرزند می‌باشد.
انتهای پیام/د
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=169890
  • دیدگاه‌ها برای شناسایی موانع فرهنگی و نگرش در افزایش باروری از مهمترین اهداف کارگروه کارشناسی بانوان است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.