• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
8

سیدرضا موسوی، رئیس هیات تیراندازی استان همدان شد

  • کد خبر : 176514
  • 09 بهمن 1401 - 13:36
سیدرضا موسوی، رئیس هیات تیراندازی استان همدان شد

انتخابات هیات تیراندازی استان همدان پیش از ظهر امروز برگزار و 《سیدرضا موسوی》 با کسب اکثریت آراء به‌عنوان رئیس این هیات انتخاب شد. به گزارش عصرهمدان؛ انتخابات هیات تیراندازی استان همدان با حضور سردار مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون و علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در تالار قرآن برگزار و در آن سیدرضا […]

انتخابات هیات تیراندازی استان همدان پیش از ظهر امروز برگزار و 《سیدرضا موسوی》 با کسب اکثریت آراء به‌عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

به گزارش عصرهمدان؛ انتخابات هیات تیراندازی استان همدان با حضور سردار مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون و علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در تالار قرآن برگزار و در آن سیدرضا موسوی با ۱۴ رآی از ۲۲ رآی ماخوذه برای چهار سال به عنوان رئیس این رشته ورزشی انتخاب شد.

عباس کریمی‌تبار دیگر نامزد انتخاباتی این مجمع هشت رآی تصاحب کرد. این هیات به مدت ۱۰ ماه با سرپرستی عباس قهرمانی اداره می‌شد و قبل از آن هم سیدناصر محمودی رئیس هیات بود.

سیدرضا موسوی بعد از انتخاب به عنوان رئیس هیات تیراندازی، منیژه کاظمی، سیدمهدی موسوی، مه‌لقا جام‌بزرگ، فاطمه چهاردولی و طیبه مطهری‌خواه را به عنوان نواب رئیس، اعضای هیات رئیسه و خزانه‌دار خود انتخاب کرد که همگی رآی اعتماد مجمع را گرفتند.

بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی، رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و برخی از اعضای مجمع با حضور بر سر مزار شهید علیرضا شمسی‌پور به مقام شامخ این شهید مدافع حرم که خود رئیس هیات تیراندازی استان همدان هم بوده ادای احترام کردند.

رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان در این مجمع گفت: همدان ظرفیت بالایی در این رشته دارد و باید نفرات بیشتری مثل مه‌لقا جام‌بزرگ به کشور و دنیا معرفی کند.

سردار مرتضی قربانی اظهار کرد: این استان ظرف سال‌های اخیر افتخارات زیادی در تیراندازی به دست آورده و با معرفی ملی‌پوشان مختلف ثابت کرده که حرف برای گفتن دارد. این چرخه نباید متوقف شود و با تلاش تمامی متولیان و همت اعضای هیات و تیم مدیریتی جدید کار باید به بهترین شکل ممکن پیش برود تا قهرمانان بیشتری ظهور کنند.

قربانی با بیان اینکه همگی باید بسیج شویم تا راه هشت هزار شهید استان همدان را به بهرتین شکل ممکن ادامه دهیم، خاطرنشان کرد: هر فردی در هر مسئولیتی که هست باید به نحو احسن فعالیت کند تا شرمنده شهدا نباشیم. رئیس جدید هیات هم باید تمامی ظرفیت‌ها را به کار بگیرد تا این رشته مثل همیشه روزهای درخشانی را تجربه کند.

وی به نقش مهم شهدای استان همدان به‌خصوص سردار شهید حاج حسین همدانی و شهید علیرضا شمسی‌پور اشاره کرد و افزود: یکی مثل شهید همدانی یک شبه به این جایگاه نرسیده و سال‌ها تلاش کرده است. ما هم باید تلاش کنیم تا به این جایگاه برسیم و خدمت به جوانان آن هم در عرصه ورزش می‌تواند راه رسیدن به نقطه‌ای باشد که رضایت الهی را در پیش داشته باشد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با تقدیر از انگیزه بالای مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تصریح کرد: سپاه ظرفیت بالایی دارد و رئیس جدید هیات باید از این پتانسیل استفاده کند تا از نظر تجهیزات، وضعیت تیراندازی بهتر و باکیفیت‌تر شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=176514
  • دیدگاه‌ها برای سیدرضا موسوی، رئیس هیات تیراندازی استان همدان شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.