• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج همدان برگزار می شود

  • کد خبر : 184730
  • 03 خرداد 1402 - 8:07
سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج همدان برگزار می شود

مدیر دارالقرآن بسیج استان همدان با بیان اینکه سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج همدان در ۲۸ رشته برگزار می‌شود گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به سایت www.event.Quranbsj.ir ثبت نام کنند. به گزارش عصر همدان؛ عباس ابراهیمی، مدیر دارالقرآن بسیج استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان، با […]

مدیر دارالقرآن بسیج استان همدان با بیان اینکه سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج همدان در ۲۸ رشته برگزار می‌شود گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به سایت www.event.Quranbsj.ir ثبت نام کنند.

به گزارش عصر همدان؛ عباس ابراهیمی، مدیر دارالقرآن بسیج استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان، با بیان اینکه سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج برگزار می شودگفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند تا ۱۵ تیرماه با مراجعه به سایت www.event.Quranbsj.ir ثبت نام کنند.

مدیر دارالقرآن بسیج استان همدان با اشاره به اینکه شرکت در این مسابقه برای عموم مردم آزاد است افزود: مسابقه در دو بخش آقایان و بانوان در همه رده های سنی و به صورت خانوادگی، فردی و گروهی است و برگزیدگان مرحله مقدماتی به مراحل کشوری راه پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در ۲۸ رشته برگزار می‌شود ادامه داد: علاقمندان به رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

ابراهیمی از پرداختن به رشته‌های خانوادگی و گروهی به صورت ویژه در این دوره از مسابقات خبرداد و گفت: از همه شرکت کنندگان تقاضا داریم قبل از ثبت نام در سایت، آئین‌نامه مسابقه را از کانال ایتا به آدرس  mohtava30 مطالعه کنند.

انتهای پیام/سعیدی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=184730
  • دیدگاه‌ها برای سی‌امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج همدان برگزار می شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.