• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

سپاه پاسداران ستون و استوانه انقلاب است/اقدامات مردمی سپاه در کمک‌های مومنانه از تهیه تا توزیع آنها قابل ستایش است

  • کد خبر : 80760
  • 05 شهریور 1399 - 13:03
سپاه پاسداران ستون و استوانه انقلاب است/اقدامات مردمی سپاه در کمک‌های مومنانه از تهیه تا توزیع آنها قابل ستایش است

سید سعید شاهرخی در دیدار با فرماندهان سپاه استان گفت: اقدامات مردمی سپاه در کمک‌های مومنانه از تهیه تا توزیع آنها قابل ستایش است. به گزارش عصر همدان، جمعی از فرماندهان سپاه انصارالحسین(ع) استان با حضور در دفتر استاندارد همدان یاد و خاطره شهیدان دولت را گرامی داشتند و از خدمات نماینده دولت در استان […]

سید سعید شاهرخی در دیدار با فرماندهان سپاه استان گفت: اقدامات مردمی سپاه در کمک‌های مومنانه از تهیه تا توزیع آنها قابل ستایش است.

به گزارش عصر همدان، جمعی از فرماندهان سپاه انصارالحسین(ع) استان با حضور در دفتر استاندارد همدان یاد و خاطره شهیدان دولت را گرامی داشتند و از خدمات نماینده دولت در استان تشکر کردند.

استاندارد همدان در این دیدار گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان شکل‌گیری تا کنون ، نقش‌آفرین بوده است و توان بالا، ایستادگی و مقاومت سپاه، کشورهای استعمارگر دنیا را به زانو درآورده است.

شاهرخی سپاه پاسداران را همراه و یاور همیشگی دولت عنوان کرد و همچنین از همکاری خوب این نهاد انقلابی با دستگاه‌های اجرایی،ستاد استانی مقابله با کرونا تقدیر کرد.

وی تاکید کرد: اقدامات مردمی سپاه در کمک‌های مومنانه از تهیه تا توزیع آنها قابل ستایش است.

استاندارد همدان در پایان گفت: مردم از سپاه پاسداران به نیکی یاد کرده و از عملکرد آن‌ها رضایتمند هستند چرا که سپاه سرمایه‌ای است که متضمن آرامش و آسایش مردم است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=80760
  • دیدگاه‌ها برای سپاه پاسداران ستون و استوانه انقلاب است/اقدامات مردمی سپاه در کمک‌های مومنانه از تهیه تا توزیع آنها قابل ستایش است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.