• امروز : شنبه - ۵ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 25 May - 2024
1

سومین کارگاه تولیدی شهرداری شیرین سو راه اندازی شد

  • کد خبر : 71976
  • 02 تیر 1399 - 8:56
سومین کارگاه تولیدی شهرداری شیرین سو راه اندازی شد

سید مصطفی موسوی از راه اندازی کارگاه تولیدی جداول پرسی با هدف ایجاد اشتغال، صرفه جویی و کاهش هزینه‌های جاری و سرعت بخشیدن به پروژه های عمرانی خبر داد. به گزارش عصر همدان؛ سید مصطفی موسوی شهرداری شیرین‌سو در حاشیه بازدید از کارگاه تولید جداول پرسی گفت: با راه اندازی این کارگاه روند انجام پروژه های […]

سید مصطفی موسوی از راه اندازی کارگاه تولیدی جداول پرسی با هدف ایجاد اشتغال، صرفه جویی و کاهش هزینه‌های جاری و سرعت بخشیدن به پروژه های عمرانی خبر داد.

به گزارش عصر همدان؛ سید مصطفی موسوی شهرداری شیرین‌سو در حاشیه بازدید از کارگاه تولید جداول پرسی گفت: با راه اندازی این کارگاه روند انجام پروژه های عمرانی شهر سرعت گرفته و با ذکر این که با توکل به خدا و تلاش و جدیت همکاران پیگیر حل مسائل و رفع موانع توسعه شهر هستیم افزود: آینده بسیار خوبی در انتظار شهر شیرین سو است.

موسوی در ادامه بیان داشت: با توجه به مصرف بالای جداول پرسی در انجام پروژه های عمرانی سطح شهر، بهبود عبور و مرور و هدایت آب های سطحی بر آن شدیم تا با راه‌اندازی این کارگاه هم در هزینه های عمرانی شهرداری صرفه جویی کنیم و هم جداولی با کیفیت بالا داشته باشیم.

وی با تاکید بر لزوم صرفه جویی در هزینه های جاری و عمرانی در شرایط فعلی اقتصادی شهرداری ها اضافه کرد: از سال گذشته با راه اندازی کارگاه های تولیدی شهرداری موفق شدیم ضمن افزایش تعداد پروژه های عمرانی، بیش از ۵۰ درصد در هزینه ها صرفه جویی داشته باشیم.

شهردار شیرین سو با تاکید بر نقش اشتغال در رونق اقتصاد خانواده ها بیان داشت: شهرداری تلاش کرده است در کنار ارائه خدمات شهری و اجرای پروژه های عمرانی به موضوع اشتغال نیز توجه ویژه داشته باشد و راه اندازی چنین کارگاه‌هایی به ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی منجر می‌شود.

موسوی در ادامه افزود: با توجه به هدف‌گذاری و شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده است این شهرداری نیز فرمایشات معظم له را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و سعی دارد تا با ایجاد کارگاه های تولیدی سهمی در ایجاد اشتغال داشته و با تولید مصالح مورد نیاز شهرداری موجبات افزایش پروژه های عمرانی و کاهش هزینه های شهرداری را فراهم آورد.

وی در پایان با اشاره به ایجاد کارگاه های تولیدی کف پوش بتنی، سنگ مصنوعی و کارگاه جوشکاری و المان شهری در شهرداری در سال گذشته بیان داشت با راه اندازی کارگاه تولید جداول این شهرداری موفق به ایجاد ۷ موقعیت شغلی به صورت مستقیم و ۱۸ نفر به صورت غیر مستقیم شده است.

انتهای پیام /د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=71976
  • دیدگاه‌ها برای سومین کارگاه تولیدی شهرداری شیرین سو راه اندازی شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.