• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

سه حرکت راهبردی، خط شکن و خلاق برای حیات اقتصادی/نقب زدن در دژ تحریم؛ کم هزینه‌ترین دفاع اقتصادی

  • کد خبر : 145248
  • 28 بهمن 1400 - 20:46
سه حرکت راهبردی، خط شکن و خلاق برای حیات اقتصادی/نقب زدن در دژ تحریم؛ کم هزینه‌ترین دفاع اقتصادی

عبدالمجید شیخی با بیان اینکه عاقلانه ترین شیوه دفاع در عرصه اقتصادی نیز کم هزینه ترین آن است، گفت: همانند رویارویی نظامی، نقب زدن در دژ تحریم کم هزینه ترین دفاع اقتصادی است. عبدالمجید شیخی، کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ نبرد در عرصه اقتصاد را همچون عرصه نبرد نظامی دانست و […]

عبدالمجید شیخی با بیان اینکه عاقلانه ترین شیوه دفاع در عرصه اقتصادی نیز کم هزینه ترین آن است، گفت: همانند رویارویی نظامی، نقب زدن در دژ تحریم کم هزینه ترین دفاع اقتصادی است.

عبدالمجید شیخی، کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ نبرد در عرصه اقتصاد را همچون عرصه نبرد نظامی دانست و اظهار کرد: در ۴۳ سال گذشته عادت دشمن هجوم همه جانبه در همه عرصه ها به خصوص عرصه فرهنگ اکنون جولانگاه شبیخون فرهنگی دشمن شده است.

وی با تأکید بر اینکه باید بهجای دفاع، ما هم تهاجمی مراکز خلق توطئه ها را هدف قرار دهیم، افزود: عاقلانه ترین شیوه دفاع در عرصه اقتصادی نیز کم هزینه ترین آن است. همانند رویارویی نظامی، کم هزینه ترین دفاع اقتصادی نقب زدن در دژ تحریم است.

کارشناس مسائل اقتصادی رویارویی در تمام خطِ مقابله بسیار پر هزینه است، افزود: به یاری خداوند تبارک و تعالی در عمل نیز در چند سال گذشته نشان داده ایم که با دور زدن تحریمها موفق بوده ایم.

وی بهترین نقب را خلق و تولید کالا در کشور خواند و اذعان کرد: نقطه ضعف ما نیاز ما به خارج است. رفع نیاز در داخل تحریم را کاملاً بی اثر و نتیجه را معکوس می کند.

شیخی خاطرنشان کرد: ضمن مقابله با دشمن با ابزار نقب در دژ دشمن، تسریع در وصول به ابعاد همه جانبه الگوی اقتصاد مقاومتی مستلزم اتخاذ راهبردهای خلق خارق العاده ارزش افزوده در اقتصاد است.

وی تأکید کرد: سه حرکت راهبردی، خط شکن و خلاق فوق العاده ارزش افزوده، خلق تشکلهای دانش بنیان و استقرار آنها در زنجیره تولید و پر کردن خلاء زنجیره تولید، مهار و خلق آب که بستر هر حیات و بویژه حیات اقتصادی است. و خلق تشکلهای اقتصاد در مسیر تسهیل کسب و کار با کمک بدنه های تخصصی و کارشناسی معاونت های تخصصی متولیان بخش های کشاورزی، صنعت، خدمات، معدن، نفت و غیره است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=145248
  • دیدگاه‌ها برای سه حرکت راهبردی، خط شکن و خلاق برای حیات اقتصادی/نقب زدن در دژ تحریم؛ کم هزینه‌ترین دفاع اقتصادی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.