• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
6

ورود دادستان همدان برای حل مشکلات مسکن ۴۸۰ واحدی

  • کد خبر : 187002
  • 25 خرداد 1402 - 8:51
ورود دادستان همدان برای حل مشکلات مسکن ۴۸۰ واحدی
دادستان همدان گفت: در شرایطی که خانه دار شدن مردم می تواند امید بخش باشد، به دلایل مختلف و البته به نظر ترک فعل و سنگ اندازی برخی مسئولان، روند ساخت روژه مسکونی 480 واحدی شهرک فرهنگیان در مقاطعی متوقف و یا کند پیشرفته است.

به گزارش عصر همدان؛ «حسن خانجانی موقر» در حاشیه بازدید از پروژه مسکونی ۴۸۰ واحدی شهرک فرهنگیان همدان، گفت: آن گونه که متولیان ساخت پروژه عنوان می کنند، آغاز عملیات اجرایی پروژه بهمن ۱۳۹۹ بوده و ماه های نخست پیشرفت خوبی داشته است.

وی اظهار کرد: این پروژه در ۶۰ هزار مترمربع زیر بنا شامل ۴۸ بلوک ۵/۵ طبقه ۱۰ واحدی در دست ساخت است، با این وجود به دلایل مختلف و البته به نظر ترک فعل و سنگ اندازی برخی مسئولان، روند ساخت پروژه در مقاطعی متوقف و یا کند پیشرفته است.

دادستان همدان افزود: جای سؤال است که چرا مسئولان هنوز به منظور صدور پروانه و یا بیمه های مربوطه برای این پروژه اقداماتی که باید انجام نداده اند و شرایط را برای سازنده دشوار کرده اند!

خانجانی موقر عنوان کرد: زمانی که تعداد قابل توجهی از مردم برای صاحب خانه شدن به هر دری می زنند، نباید شرایط را برای متقاضیان این واحدهای مسکونی که گفته شده ۹۰ میلیون تومان سهم خود را پرداخته کرده اند سخت کرد.

وی قول مساعد داد تا با بررسی مشکلات موجود و پیگیری و مکاتبه با دستگاه های متولی علت تأخیر در همکاری و هماهنگی آنان با سازنده پروژه مشخص و برای حل مشکلات راهکارهای قانوی ارایه شود.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=187002
  • دیدگاه‌ها برای ورود دادستان همدان برای حل مشکلات مسکن ۴۸۰ واحدی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.