• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

ساخت و تعمیر ۵۰  منزل مسکونی برای محرومان شهرستان بهار

  • کد خبر : 34321
  • 07 آذر 1398 - 13:27
ساخت و تعمیر ۵۰  منزل مسکونی برای محرومان شهرستان بهار

مسئول بسیج سازندگی شهرستان بهار از ساخت و تعمیر ۵۰ منزل مسکونی برای محرومان شهرستان بهار به دست بسیجیان خبر داد. به گزارش عصر همدان، علی میرزا دریایی مسئول بسیج سازندگی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان هدف از اقدامات بسیج سازندگی را خدمت‌رسانی و خودکفایی دانست و گفت: اشتغال و محرومیت‌زدایی از […]

مسئول بسیج سازندگی شهرستان بهار از ساخت و تعمیر ۵۰ منزل مسکونی برای محرومان شهرستان بهار به دست بسیجیان خبر داد.

به گزارش عصر همدان، علی میرزا دریایی مسئول بسیج سازندگی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان هدف از اقدامات بسیج سازندگی را خدمت‌رسانی و خودکفایی دانست و گفت: اشتغال و محرومیت‌زدایی از اولویت‌های اقدام بسیج سازندگی است.

وی افزود: با توجه به وقوع سیل در ابتدای امسال، اولویت کار بسیج سازندگی اجرای طرح جهاد همبستگی با هدف ساخت و تعمیر منازل محرومین بود.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان بهار ادامه داد: در راستای اجرای این طرح تاکنون ۵۰ منزل مسکونی را پوشش داده‌ایم که در آن ۱۵ ساخت منزل و ۳۵ منزل تعمیر شده‌اند.

دریایی گفت: در اجرای این طرح ارگان‌هایی همچون بنیاد مسکن، کمیته امداد و بهزیستی همکاری لازم را داشته‌اند.

 

وی با اشاره به سایر اقدامات بسیج سازندگی اظهار کرد: تاکنون  یک هزار و ۹۰۰ نفر در بسیج  سازندگی در قالب پروژه‌های عمرانی، اقتصاد مقاومتی، آموزشی و اشتغال شرکت داشته‌اند.

دریایی در خصوص دیگر اقدامات بسیج سازندگی در نیمه نخست امسال خاطرنشان کرد: تهیه جهیزیه، کمک به لایروبی قنوات دو روستای محروم، تهیه لوازم التحریر، اطعام یک هزار و ۵۰۰ نفر از محرومین از دیگر اقدامات بسیج سازندگی است.

وی در مورد اقدامات بسیج سازندگی در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز گفت: امسال به ۲۵ کارگاه کوچک خانگی کمک کردیم تا بتوانند به کار خود ادامه دهند، اما امسال ایجاد کارگاه نداشتیم.

انتهای پیام/ک.و

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=34321
  • دیدگاه‌ها برای ساخت و تعمیر ۵۰  منزل مسکونی برای محرومان شهرستان بهار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.