• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

زنگ مقاومت در اسدآباد نواخته شد

  • کد خبر : 22329
  • 01 مهر 1398 - 14:03
زنگ مقاومت در اسدآباد نواخته شد

  با حضور مسئولان شهرستان اسدآباد، زنگ مهر و مقاومت به دست یکی از جانبازان در دبیرستان شهید خزاعی این شهر نواخته شد.   به گزارش عصر همدان؛ صبح امروز در آئین مراسم زنگ مهر و مقاومت که در دبیرستان شهید خزاعی شهر اسدآباد با حضور مسئولان برگزار شد، رئیس آموزش‌وپرورش این شهرستان بابیان اینکه […]

 

با حضور مسئولان شهرستان اسدآباد، زنگ مهر و مقاومت به دست یکی از جانبازان در دبیرستان شهید خزاعی این شهر نواخته شد.

 

به گزارش عصر همدان؛ صبح امروز در آئین مراسم زنگ مهر و مقاومت که در دبیرستان شهید خزاعی شهر اسدآباد با حضور مسئولان برگزار شد، رئیس آموزش‌وپرورش این شهرستان بابیان اینکه امسال هزار و ۴۰۰ نیروی انسانی در مدارس شهرستان ساماندهی شدند، اظهار کرد: در ابتدای مهر هیچ کلاسی بدون معلم نداریم.

غلامرضا همایی لطیف گفت: طرح مدارس و پروژه مهر بانشاط خاصی از ابتدای مهر در مدارس شهرستان اسدآباد آغاز شد .

وی با اشاره به اجرای سند تحول بنیادین در سطح مدارس، خطاب به دانش آموزان، افزود: شما دانش آموزان به‌عنوان آینده‌سازان این انقلاب هستی و در گام دوم انقلاب تمدن ساز خواهید بود.

وی با اشاره به رعایت حجاب در مدارس شهرستان گفت: ما به حجاب شما دختران اسدآبادی افتخار می‌کنیم.

امام‌جمعه اسدآباد هم با اشاره به جنگ تحمیلی و دفاع رزمندگان اسلام در این جنگ، اظهار کرد: امروز در جنگ فرهنگی ، نرم هستیم که شما دانش آموزان باید با اسلحه حجاب، چادر، قلم و دانش خود به جنگ با دشمن بخیزید.

حجت‌الاسلام حسینی گفت: انسان برای رسیدن به اوج دو بال نیاز دارد که یکی بال علم و یکی تربیت است و شما بچه مسلمانید و باید اصول دینتان را از بر باشید و به آن عمل کنید.

وی با تأکید بر اینکه شما آینده‌سازان باید نسبت به دشمن دشمنی کنید ، افزود: به آداب اسلامی توجه ویژه داشته باشید.

وی بابیان اینکه در شهرستان اسدآباد وحدت و برادری موج می‌زند و تاکنون دهن‌کجی به ولایت نشده است، گفت: در آستانه انتخابات قرار داریم و باید آموزش‌وپرورش در این زمینه بصیرت افزایی داشته باشد اما نباید سیاسی‌کاری در این فضا حاکم شود و ما از سیاسی‌کاری بدمان می‌آید.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=22329
  • دیدگاه‌ها برای زنگ مقاومت در اسدآباد نواخته شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.