• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
7

زنگ انقلاب اسلامی در مدارس نهاوند نواخته شد+ تصاویر

  • کد خبر : 101844
  • 12 بهمن 1399 - 11:47
زنگ انقلاب اسلامی در مدارس نهاوند نواخته شد+ تصاویر

در اولین روز از دهه مبارک فجر و همزمان با ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشور زنگ انقلاب در مدارس نهاوند نواخته شد. به گزارش عصر همدان، مراسم سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به ایران اسلامی در روز ۱۲ بهمن ۵۷ و نواختن زنگ انقلاب به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر و چهل […]

در اولین روز از دهه مبارک فجر و همزمان با ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشور زنگ انقلاب در مدارس نهاوند نواخته شد.

به گزارش عصر همدان، مراسم سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به ایران اسلامی در روز ۱۲ بهمن ۵۷ و نواختن زنگ انقلاب به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در هنرستان فنی شهید مطهری با حضور فرماندار ، امام جمعه و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان نهاوند برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مغیثی، امام جمعه نهاوند گفت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی کشور از زیر استعمار دشمنان خارج شد و در طول دهه های گذشته پیشرفت کرده است.

وی اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و در عرصه های مختلف علمی، دفاعی، پزشکی، موشکی و هسته ای و خیلی از بخش های دیگر پیشرفت های قابل توجهی کرده است.

امام‌ جمعه نهاوند افزود: با وجود انواع توطئه ها و دشمنی ها ولی حرکت شتابان انقلاب اسلامی برای رسیدن به اهداف این انقلاب بی یدیل با قدرت تداوم دارد.

وی بیان داشت: باید بدانیم برای حل مشکلات کشور باید به خود متکی باشیم و از نیروهای جوان و مومن برای رفع مشکلات استفاده کنیم.

همچنین صبح امروز در اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر فرماندار، فرمانده سپاه و جمعی از اعضای شورای اداری نهاوند با حجت الاسلام مغیثی امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار مراد ناصری فرماندار نهاوند گفت: انقلاب ما پدیده ای کم نظیر بود و ما باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم چرا که عزت امروزمان به برکت انقلاب اسلامی و ارزشهای انقلاب اسلامی می‌باشد.

وی اظهار داشت: دستاوردهای فراوان انقلاب اسلامی در طول این ۴۲ سال بر کسی پوشیده نیست و این خدمات رسانی همچنان تداوم دارد.

ناصری بیان داشت: با وجود شرایط خاص کرونایی و تحریم های ناجوانمردانه دشمنان ولی به یاری خدا چندین طرح در این دهه در شهرستان اجرا و کلنگ زنی می شود.

وی افزود: ۶۷ طرح با اعتبار بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر امسال در شهرستان کلنگ زنی و افتتاح می شود.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=101844
  • دیدگاه‌ها برای زنگ انقلاب اسلامی در مدارس نهاوند نواخته شد+ تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.