• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4

زائرین اربعین از عملکرد استان همدان در خدمات رسانی رضایت داشتند/ نصب وصیت نامه شهید اسد آبادی در دفترکار رهبر انقلاب

  • کد خبر : 28247
  • 04 آبان 1398 - 14:54
زائرین اربعین از عملکرد استان همدان در خدمات رسانی رضایت داشتند/ نصب وصیت نامه شهید اسد آبادی در دفترکار رهبر انقلاب

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه ایستگاههای صلواتی در سطح استان همدان خدمات خوبی ارایه دادند و در استان همدان در ایستگاههای صلواتی های مریانج، بهار، رزن و ملایر نیز خدمات خیلی خوبی ارایه شد گفت: طبق ارزیابی ها زائرین از عملکرد استان همدان در خدمات سانی رضایت داشتند. به […]

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه ایستگاههای صلواتی در سطح استان همدان خدمات خوبی ارایه دادند و در استان همدان در ایستگاههای صلواتی های مریانج، بهار، رزن و ملایر نیز خدمات خیلی خوبی ارایه شد گفت: طبق ارزیابی ها زائرین از عملکرد استان همدان در خدمات سانی رضایت داشتند.

به گزارش عصر همدان؛ سردار مهدی فرجی، جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در نشست خبری خود با خبرنگاران به مناسب ارایه گزارشی از عملکرد سپاه استان و نیروهای مردمی در خصوص راهپیمایی اربعین که پیش از ظهر امروز برگزار شد اظهار داشت: یک روزی در دفاع مقدس حسرت می‌خوردیم و آرزو می کردیم که آیا عمر ما باقی می ماند که یک روز کربلا برویم؟ آیا یک روزی شلمچه، خسروی، چذابه و قصرشیرین را دوباره می بینیم ؟

وی در ادامه با ابراز خوشحالی از اینکه امروز زایرین از همین مسیر ها به کربلا می روند عنوان کرد: الان کمتر اتفاق می افتد که مردم کربلا نرفته باشند و راهپیمایی روز اربعین یک رسم قدیمی بوده که در آن شرکت می کنند.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه بالای ۲۵ میلیون نفر در اربعین شرکت کردند افزود: از همه نهاد ها، ارگان ها،  ادارات و سازمان ها که واقعاً در بحث کمک به موضوع اربعین و پشتیبانی از آن  سنگ تمام گذاشتند تشکر می کنم.

سردار فرجی با بیان اینکه سپاه همدان مسئول کمیته مردمی اربعین را برعهده داشت اظهار داشت: در ۸۵ ایستگاه صلواتی که توسط مردم استان همدان دایر شده بود خدمات بسیار خوبی ارایه شد.

وی با بیان اینکه کمیته مردمی بیشترین اقدامات را در سطح استان و نوار مرزی داشت خاطر نشان کرد: دوهزار و پانصد خادم در این ایستگاه های صلواتی بکارگیری شدند و روزانه به سه الی ۶ هزار نفر خدمات می دادند.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با اشاره به فعالیت های فرهنگی در ایام اربعین گفت:در کنار دیگر کارها به فعالیت های فرهنگی نیز توجه داشتیم و در این راستا نصب شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در مسیر ها، توزیع برگه های زیارت عاشورا، سرکشی از موکب ها، تولید محتوای فرهنگی در قالب صوت و تصویر و چاپ بنر و نصب تابلو در سطح شهر را در دستور کار داشتیم.

وی با بیان اینکه استان همدان در یک سطح بالایی از امادگی قرار داشت خاطر نشان کرد: تمامی موکب ها توسط بسیجیان، پیشکسوتان ایثار و شهادت و کاملاًً مردمی اداره و مدیریت می شد.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در ادامه با اشاره به فعالیت خوب و هوشمندانه سپاه در حوزه فضای مجازی گفت: با شرکت جوانان انقلابی و فعالیت در عرصه فضای مجازی هشتگ حب الحسین یجمعنا ترند جهانی شد.

سردار فرجی عنوان کرد: ۵۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام در ایستگاه های صلواتی داشتیم و آبرسانی نیز صورت می گرفت و در بحث تزرابری امکانات خوبی در اختیار مجموعه مهران بود.

وی افزود: کامیون‌های که برای ارایه امکانات به مهران رفتند در حوزه آبرسانی اقدامات خوبی انجام دادند و از بحران های احتمالی جلوگیری کردیم.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه پادگان، مهمانسرا و اردوگاه ها را در اختیار زایرین قرار دادیم و یک هماهنگی برای حرکت کاروان‌ها داشتیم که ازدحام ایجاد نشود خاطر نشان کرد: موکب ها در سطح استان خدمات خوبی ارایه دادند و در همدان موکب مریانج، در بهار، رزن و ملایر نیز خدمات خوبی ارایه شد.

سردار فرجی گفت:  ارتباط خوبی انجام شد تا زوار با خاطره خوش وارد استان و از آن خارج شوند شوند و در این راستا در ارزیابی هایی که انجام شده زائرین عملکرد استان همدان را خیلی خوب و عالی توصیف کردند.

وی همچنین به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج و روز سیزده آبان با بیان اینکه روز سیزده آبان بعنوان روز تسخیر لانه جاسوسی و روز بسیج دانش آموزی نام گذاری شده است به وصیت نامه یکی از شهدای استان همدان اشاره کرد و اظهار داشت: شهید محمد رسول رضایی از شهدای اسد آباد است که در سیزده سالگی در ماووت عراق به شهادت رسید و در وصیت نامه اش مطالبی گفته که یک تذکر به مسئولان اجرایی است.

وی افزود: این شهید در وصیت نامه خود می نویسد که در تشییع جنازه من پرچم آمریکا را آتش بزنید تا مردم بدانند من ضد آمریکایی و تابع ولایت مطلقه فقیه هستم و این وصیت نامه در اتاق کار رهبر معظم انقلاب نصب شده است.

سردار فرجی با بیان اینکه داریوش جعفری نیز یکی از شهدای نوجوان اسد آبادی است که در سخت ترین شرایط هم درس می خواند هم استاد اخلاقی بود عنوان کرد: این شهید نوجوان در چهارده سالگی با گاز سیانور کشور های اروپایی که به صدام می دادند به شهادت رسید.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در ادامه با بیان اینکه سال ۶۶ در خرمشهر بیش از ۷۷ شهید در کمتر از ۵دقیقه بر اثر بمباران به شهادت رسیدند خاطر اظهار داشت: بیشترین شهدای این بمباران دانش آموزانی بودند که در ایام عید به جبهه آمده بودند.

انتهای پیام/ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=28247
  • دیدگاه‌ها برای زائرین اربعین از عملکرد استان همدان در خدمات رسانی رضایت داشتند/ نصب وصیت نامه شهید اسد آبادی در دفترکار رهبر انقلاب بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.