• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
1

ریشه حقوق های نجومی باید کنده شود/دیوان محاسبات به بحث مفاسد اقتصادی ورود پیدا کند

  • کد خبر : 8729
  • 16 تیر 1398 - 7:26
ریشه حقوق های نجومی باید کنده شود/دیوان محاسبات به بحث مفاسد اقتصادی ورود پیدا کند

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان این که قسمت عمده ای از حقوق های نجومی جمع شده است گفت: مواردی هم که به دست ما رسیده از طریق فراکسیون و کمیسیون اصل ۹۰ در حال پیگیری هستیم تا تعیین تکلیف کنیم و باید ریشه حقوق های نجومی را بکنیم.   امیر خجسته پیش […]

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان این که قسمت عمده ای از حقوق های نجومی جمع شده است گفت: مواردی هم که به دست ما رسیده از طریق فراکسیون و کمیسیون اصل ۹۰ در حال پیگیری هستیم تا تعیین تکلیف کنیم و باید ریشه حقوق های نجومی را بکنیم.

 

امیر خجسته پیش از ظهر امروز در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان با بیان اینکه گزارش هایی از حقوق های نجومی از شرکت های مختلف به کمیسیون اصل ۹۰ و فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی رسیده اظهار داشت: برای بررسی این گزارشات حتما باید سند آن را داشته باشیم.

وی افزود: از دیوان محاسبات که به عنوان چشم مجلس شورای اسلامی است و از سایر دستگاه های نظارتی می‌خواهیم که به بحث حقوق ها و مفاسد اقتصادی ورود و مراقبت کنند.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان این که قسمت عمده ای از حقوق های نجومی جمع شده است تصریح کرد: مواردی هم که به دست ما رسیده از طریق فراکسیون و کمیسیون اصل ۹۰ در حال پیگیری هستیم تا این موارد را هم تعیین تکلیف کنیم و باید ریشه حقوق های نجومی را بکنیم.

خجسته در پاسخ به این پرسش که بیشترین پرداختی حقوق نجومی در کدام قسمت ها است عنوان کرد: بیشترین پرداختی در شرکت های دولتی، زیر مجموعه وزارت نفت و صنعت است که البته باید برای بررسی و ورود حتما مدرک و سند داشته باشیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از کارهای خوبی که باید در بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی دنبال کنیم شفافیت است و تنها راه مبارزه با مفاسد و اشرافی گری شفاف‌سازی است.

وی یادآور شد: با آمدن آقای رئیسی به قوه قضائیه و طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان همه باید دارایی شان را اعلام کنند و آقای رئیسی در موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی انقلابی عمل می کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=8729
  • دیدگاه‌ها برای ریشه حقوق های نجومی باید کنده شود/دیوان محاسبات به بحث مفاسد اقتصادی ورود پیدا کند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.