• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

روشنایی پارک شادی و محوطه اطراف آن را در دستور کار قرار داده ایم

  • کد خبر : 68503
  • 10 خرداد 1399 - 13:18
روشنایی پارک شادی و محوطه اطراف آن را در دستور کار قرار داده ایم

حسین فیض الهی تامین روشنایی پارک شادی را در دستور کار دانست و گفت: امسال ۴۰۰ میلیون تومان برای احیای پارک های محلی در نظرگرفته ایم. به گزارش عصر همدان؛ با گرم شدن هوا در این روزها همشهریان بهاری معولاً پس از غروب آفتاب و در ساعاتی از شب به صورت خانوادگی مسیر بین میدان […]

حسین فیض الهی تامین روشنایی پارک شادی را در دستور کار دانست و گفت: امسال ۴۰۰ میلیون تومان برای احیای پارک های محلی در نظرگرفته ایم.

به گزارش عصر همدان؛ با گرم شدن هوا در این روزها همشهریان بهاری معولاً پس از غروب آفتاب و در ساعاتی از شب به صورت خانوادگی مسیر بین میدان آزادگان تا میدان بهار را پیاده روی می کنند.

نبود روشنایی کافی در بخش هایی از این مسیر باعث گلایه مندی تعدادی از شهروندان شده است.

در این زمینه گفتگویی با رئیس شورای شهر بهار داشتیم که در ادامه می خوانید.

حسین فیض الهی در این باره گفت: با ارسال پیام های مردمی بنده به همراه شهردار شهر بهار یک شب این مسیر را پیاده طی کردیم و متوجه تاریکی قسمت هایی از این مسیر شدیم به طوریکه متوجه شدیم از پمپ بنزین تا میدان بهار روشنایی کافی وجود ندارد.

وی بیان کرد: دستور تعویض لامپ های این مسیر داده شد و طی یکی دو روز آینده روشنایی آن تامین خواهد شد تا مردم بتوانند به راحتی در این مسیر تردد کنند.

رئیس شورای شهر بهار همچنین به احیای پارک های محلی شهر بهار در سال ۹۹ اشاره کرد و اظهار داشت: امسال حدود ۴۰۰ میلیون تومان برای احیای پارک‌های محلی در نظر گرفته ایم و احیا چهار پارک محلی را در برنامه خود قرار داده ایم.

فیض الهی ادامه داد: پارک محله نهالستان، بوستان فجر، پارک نو بهار و پارک کوچه شهید اسکو در برنامه امسال ما قرار دارند و اگر اعتبارات لازم مهیا شود سعی می کنیم به پارک های دیگر هم سر و سامانی دهیم.

انتهای خبر/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=68503
  • دیدگاه‌ها برای روشنایی پارک شادی و محوطه اطراف آن را در دستور کار قرار داده ایم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.