• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1
منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس:

روز قدس، روز حیات اسلام است

  • کد خبر : 214067
  • 17 فروردین 1403 - 8:02
روز قدس، روز حیات اسلام است
منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: این روز به‌عنوان ابتکار حکیمانه و میراث گران‌بهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، روز حیات اسلام و نماد مقاومت ملت‌های آزادی‌خواه سراسر جهان است.

عباس صوفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»، گفت: روز قدس، روز نمایش همبستگی جهانی در حمایت از ملت مظلوم اما قهرمانی است که در راه به ثمر نشستن سخن گهربار رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی» که فرمودند: حرکت رو به زوال رژیم غاصب صهیونیستی آغاز شده و توقف نخواهد داشت، حتی یک قدم هم از مقابله با این غده بدخیم و گرگ‌صفت پا پس نکشیده است.

وی افزود: این روز به‌عنوان ابتکار حکیمانه و میراث گران‌بهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، روز حیات اسلام و نماد مقاومت ملت‌های آزادی‌خواه سراسر جهان است.

منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بعد از عملیات برق‌آسا و شگفت‌انگیز هفت اکتبر تحت عنوان «طوفان‌الاقصی» که بر هم زننده معادلات بود، همان ابتکار حکیمانه امام خمینی (ره)، بیش از پیش در جهان گسترش یافت، عنوان کرد: تا جایی که در ۶ ماه اخیر، هر روز، خود یک روز قدس بوده و فریاد آزادیخواهان علیه جنایت‌های رژیم سفاک اسرائیل، در گوشه گوشه دنیا طنین‌انداز شده است.

صوفی با تاکید به شرایط فعلی مردم مظلوم غزه، ضمن محکومیت جنایات وحشیانه این رژیم کودک‌کش، گفت: و این اتفاق غم‌انگیز را به خانواده معزز و والامقام شهدای اخیر سفارت کشورمان در سوریه که خود بار دیگر ضعف و زوال رژیم غاصب اسرائیلِ را به همگان ثابت کرد، تسلیت عرض می‌کنم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ شایان ذکر است عصر روز دوشنبه هفته گذشته، رژیم منحوس صهیونیستی از سمت جولان اشغالی، ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را هدف حمله هوایی قرار داد.

در این حمله بخشی از ساختمان کنسولی سفارت ایران و اقامتگاه سفیر هدف قرار گرفت.

بنا به گزارش‌ها، حسین اکبری، سفیر جمهوری اسلامی در دمشق و خانواده او در پی این حمله آسیبی ندیده‌اند. اما بر اثر این حمله هفت تن به شهادت رسیدند. بر اساس بیانیه سپاه پاسداران سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهانشان در این حمله به شهادت رسیدند.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=214067
  • دیدگاه‌ها برای روز قدس، روز حیات اسلام است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.