• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

روحانیون در روزهای کرونایی از فضای مجازی برای تبلیغ استفاده کنند

  • کد خبر : 85031
  • 31 شهریور 1399 - 14:07
روحانیون در روزهای کرونایی از فضای مجازی برای تبلیغ استفاده کنند

حجت الاسلام مرتضی موحدی گفت: هرچند که استکبار علیه روحانیت و مبلغان دینی در فضای مجازی جولان می دهند اما می طلبد تا روحانیون از این فضا برای تبلیغ استفاده حداکثری را ببرند. به گزارش عصر همدان، حجت الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه تویسرکان ظهر امروز در جلسه شورای تبلیغ تویسرکان بر لزوم سازماندهی مبلغان […]

حجت الاسلام مرتضی موحدی گفت: هرچند که استکبار علیه روحانیت و مبلغان دینی در فضای مجازی جولان می دهند اما می طلبد تا روحانیون از این فضا برای تبلیغ استفاده حداکثری را ببرند.

به گزارش عصر همدان، حجت الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه تویسرکان ظهر امروز در جلسه شورای تبلیغ تویسرکان بر لزوم سازماندهی مبلغان شهرستان و رفع مشکلات و موانع تبلیغ تاکید کرد و گفت: به منظور بهره مندی مردم و حضور روحانیون در روستاها می طلبد تا اقدامات خاصی از طرف نهادهای اعزام کننده مبلغان انجام شود.

وی با اشاره به شیوع کرونا ویروس و اینکه بسیاری از مبلغان و روحانیون از نظر اقتصادی دارای شرایط بسیار سختی هستند، اظهار کرد: با این وجود باز هم در بسیاری از مواقع آنان داوطلبانه به وظیفه دینی خود عمل می کنند و این مسئله جای تقدیر دارد.

امام جمعه تویسرکان از هجمه ها و توطئه های همه جانبه دشمنان اسلام در فضای مجازی علیه روحانیون و مبلغین هم یاد کرد و افزود: در این فضا روحانیون و مبلغین در شهرها و روستاها از نظر کیفی مطالب ارائه شده را به روز و متناسب با مقتضیات زمان بیان کنند.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: این دست فعالیت های انجام شده توسط روحانیون نیز به صورت رسانه ای در کانال ها و گروه ها شبکه های اجتماعی منتشر شود تا بازخورد وسیع تری داشته باشد.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=85031
  • دیدگاه‌ها برای روحانیون در روزهای کرونایی از فضای مجازی برای تبلیغ استفاده کنند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.