• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2

رشد ۲۷ درصدی حضور گردشگر خارجی در همدان

  • کد خبر : 13522
  • 14 مرداد 1398 - 11:24
رشد ۲۷ درصدی حضور گردشگر خارجی در همدان

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان، گفت: حضور گردشگران در فروردین ماه بخاطر شرایط آب و هوایی نسبت به سال قبل کاهش یافت اما خوشبختانه در حال حاضر شاهد افزایش گردشگر در استان هستیم و حضور گردشگران خارجی نیز رشد ۲۷ درصدی داشته است. علی خاکسار،در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی […]

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان، گفت: حضور گردشگران در فروردین ماه بخاطر شرایط آب و هوایی نسبت به سال قبل کاهش یافت اما خوشبختانه در حال حاضر شاهد افزایش گردشگر در استان هستیم و حضور گردشگران خارجی نیز رشد ۲۷ درصدی داشته است.

علی خاکسار،در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان، ضمن اشاره بر اینکه در چهارماه اول امسال اقامت حدود ۵۹۰ هزار نفر در استان همدان ثبت شده است گفت: این اقامت ها در هتل ها، هتل اپارتمان ها، مجتمع های گردشگری، خانه مسافرها، مهمانپذیرها و اقامتگاه های بوم گردی بوده است.

وی، با اشاره بر اینکه ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از جاذبه های فرهنگی، تاریخی و گردشگری بازدید داشتند افزود: به تفکیک ۵۳هزار و ۵۰۰نفر از جاذبه های تاریخی، یک میلیون و ۳۶۵هزار نفر از جاذبه های طبیعی و ۹۶۵ هزار نفر از جاذبه های گردشگری بازدید داشتند.

خاکسار، با بیان این که ۶ هزار و ۴۲۶ نفر گردشگر از سایر کشورهای خارجی به همدان آمدند خاطر نشان کرد: این گردشگران از کشورهای عراق،آلمان، چین، فرانسه، اسپانیا، کره و دیگر کشور ها هستند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان، از افزایش حضور گردشگر در استان در مقایسه به سال های قبل خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در فروردین ماه بخاطر شرایط آب و هوایی حضور گردشگران نسبت به سال قبل کاهش یافت اما خوشبختانه حضور گردشگران خارجی رشد ۲۷ درصدی داشته است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=13522
  • دیدگاه‌ها برای رشد ۲۷ درصدی حضور گردشگر خارجی در همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.