• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3
فرماندار همدان در جمع دانشجویان:

رسالت دانشجو علم‌آموزی و آرمان خواهی است

  • کد خبر : 206443
  • 15 آذر 1402 - 13:29
رسالت دانشجو علم‌آموزی و آرمان خواهی است
فرماندار همدان با بیان اینکه دانشجو دو رسالت مهم برعهده دارد، گفت: اولین رسالت دانشجو علم و تحقیق است که باعث قدرت کشور می‌شود و دومین رسالت او آرمان‌خواهی است که کشور را در مسیر سعادت قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی«عصر همدان» فرماندار همدان در مراسم روز دانشجو در دانشگاه پیام‌نور همدان با اشاره به اتفاقات اخیر در فلسطین اشغالی و غزه، گفت: اتفاق دردناکی مقابل دیدگان جهان رخ می‌دهد و رژیم کودک‌کش صهیونسیتی در اوج وحشی‌گری بیش از ۱۵ هزار نفر از مردم غزه را به خاک و خون کشیده است.

مسلم مخفی با بیان اینکه نیمی از شهدای غزه، کودکان هستند، افزود: این کودکان هرگز بهار زندگی خود را ندیدند و امروز اگر مجموعه و تشکیلاتی بخواهد در رابطه با این وضعیت موضع‌گیری کند قطعا نهاد‌های دانشجویی است.

وی امپراطوری رسانه‌ای در دنیا را در سیطره استکبار جهانی دانست و تصریح کرد: شما دانشجویان در فضای مجازی حضور دارید و شاهد هستید که رژیم صهیونسیتی و امپراطوری رسانه‌ای اجازه نمی‌دهد واقعیت‌های غزه منتشر شود.

فرماندار همدان ادامه داد: امروز مردم جهان دشمن واقعی بشریت را شناخته‌اند و در همه نقاط جهان از آسیا گرفته تا آفریقا و آمریکا علیه رژیم غاصب صهیونستی تظاهرات برگزار می‌شود.

مخفی با تاکید براینکه دانشگاه و دانشجو خواستگاه دو رسالت مهم است، گفت: اولین رسالت دانشجو علم و تحقیق و دومین رسالت آرمان‌خواهی است.

وی با اشاره به اینکه دو رسالت نیاز امروز دانشگاه است، افزود: علم و علم آموزی سبب برتری و قدرت کشور است و آرمان خواهی کشور را در مسیر سعادت قرار می‌دهد.

فرماندار همدان خاطرنشان کرد: باید به سمتی پیش رویم که فضای دانشگاه را به‌ گونه‌ای ترسیم کنیم که دانشجو و اساتید بتوانند تحلیل درستی از مسائل روز مخصوصا مسائل سیاسی داشته باشند.

مخفی با تاکید براینکه البته دانشجو نباید سیاست زده باشد، عنوان کرد: دانشگاه باید محل رجوع مردم باشد و مردم برای آگاهی از مسائل سیاسی به آن رجوع کنند چراکه وظیفه دانشجویان و اساتید تبیین است.

وی در پاسخ به سوال یک بار دانشجویان درباره وضعیت بیمارستان اکباتان، گفت: بیمارستان اکباتان تا دوهفته آینده افتتاح می‌شود و بیش از هزار میلیارد تومان برای این بیمارستان هزینه شده است‌.

فرماندار همدان به سخنان نتانیاهو اشاره کرد و ادامه داد: او گفته بود فضای ایران باید به گونه‌ای ترسیم شود که هرآنچه که مردم می‌بینند سیاهی باشد؛ امروز من آمادگی دارم یک ساعت بدون نگاه به کاغذ اتفاقات و اخبار خوب و امیدوار کننده را در حوزه عمرانی و اشتغال برای شما بگویم اما فضای رسانه‌ای اجازه نمی‌دهد این موفقیت‌ها به گوش جامعه برسد.

مخفی برای برگزاری اردوی یک روزه جهت حضور دانشجویان در محل پروژه‌های بزرگ همدان اعلام آمادگی کرد و گفت: حاضر هستیم با هزینه شخصی اردوی کار و پیشرفت برگزار کنیم تا متوجه حرکت روبه جلو در همدان باشید.

وی در پایان تربیت مدیر کارآمد برای آینده کشور را موضوع مهمی دانست و خاطرنشان کرد: کشور از نبود مدیر کارآمد آسیب می‌بیند مدیران خوب باید در دانشگاه و از دل دانشجویان تربیت شوند.

انتهای خبر/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=206443
  • دیدگاه‌ها برای رسالت دانشجو علم‌آموزی و آرمان خواهی است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.