• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0

رزمایش «کمک مومنانه» تداعی گر صحنه های «جبهه مقاومت»/موج «بی نظیر» همدلی و مواسات مردم همدان

  • کد خبر : 64698
  • 20 اردیبهشت 1399 - 17:35
رزمایش «کمک مومنانه» تداعی گر صحنه های «جبهه مقاومت»/موج «بی نظیر» همدلی و مواسات مردم همدان

کمک های مردم دارالمومنین در رزمایش بزرگ کمک مومنانه صحنه های جبهه مقاومت را تداعی کرد و موجی از همدلی، اخوت و مواسات را به نمایش گذاشت. به گزارش عصر همدان؛ سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه استان همدان، در آیین اهدای کمک های مومنانه در شهرک مدنی  شهر همدان با اشاره به تشکیل قرارگاه امام […]

کمک های مردم دارالمومنین در رزمایش بزرگ کمک مومنانه صحنه های جبهه مقاومت را تداعی کرد و موجی از همدلی، اخوت و مواسات را به نمایش گذاشت.

به گزارش عصر همدان؛ سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه استان همدان، در آیین اهدای کمک های مومنانه در شهرک مدنی  شهر همدان با اشاره به تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در سطح استان گفت: بعد از سخنان رهبری در نیمه شعبان مردم و سازمان ها به صورت خودجوش شروع به جمع آوری کمک های مردمی کردند تا باری از دوش خانواده های آسیب دیده برادرند.

مجیدی گفت: صحنه های زیبایی در مرحله اول به تصویر کشیده شد و ۲۱۰۰۰ بسته معیشتی واگذار گردید و به لطف خدا مرحله دوم با ولادت با سعادت کریم اهل بیت برنامه بصورت منسجم آغاز شد.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان افزود: در این مرحله ۴۰۰۰۰بسته در بازه زمانی مختلف به دست جامعه هدف می رسد و این اتفاق در کشور ولایت پذیری مردم را نشان داد و تصاویر جبهه های مقاومت تداعی شد.

وی عنوان کرد: در این حادثه همدلی مردم و مسولین به نمایش گذاشته شد و در مقایسه با کشورهای اروپایی مواسات مردم ماهیت اصلی کشور های غربی بویژه امریکا را نشان داد.

 ۳۲۰۰ بسته معیشتی در ملایر توزیع شد

سردار مهدی فرجی جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) در مراسم ویژه دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه مردم ملایر، با اشاره به نقش بسیج در مقاطع مختلف تاریخی انقلاب بیان کرد: بسیج دارای جایگاه بالایی در سپاه است و باید گفت اگر بسیج نبود سپاه هم نبود

وی با بیان اینکه امروز هم بسیج نقشی موثر در جمع آوری کمک های مومنانه داشته است، عنوان کرد: در این روزها جوانان بسیجی بدون هیچ چشم داشتی ورود پیدا کردند و مشغول کار هستند.

فرجی با اشاره به اقدامات انجام شده در ستاد کرونا ملایر و وجود همدلی در بین آنان تصریح کرد: اگر اتحاد و انسجام در بین مردم و مسئولین  در بحث کرونا وجود نداشت با مشکل فراوانی در ملایر روبه رو بودیم.

وی با اشاره به همت مردم ملایر در دو مرحله رزمایش کمک مومنانه تصریح کرد: در  مرحله اول ۴۲۰۰ و مرحله دوم ۳۲۰۰ بسته معیشتی در ملایر توزیع شد و در کنار آنان هیئات  و مساجد و مجموعه های خیریه نیز کمک های فراوانی داشتند.

سردار فرجی جمع آوری، شناسایی و توزیع عادلانه را سه بخش اصلی در رزمایش کمک مومنانه عنوان کرد و گفت: .در ملایر توزیع عادلانه انجام شده است

رزمایش کمک مومنانه در طول تاریخ نظیر ندارد

سرهنگ علی بقایی فرمانده ناحیه همدان در افتتاحیه رزمایش کمک مومنانه پایگاه بسیج شهید حسن صوفی گفت: در طول تاریخ معصومین و ائمه اطهار همیشه در کمک رسانی پیش قراول بودند. 

وی ادامه داد: این رزمایش در طول تاریخ نظیر ندارد و در سال جهش تولید حمایت از کارگر ایرانی اتفاق افتاد و تمام محصولات تولید داخل بود و اجناس ایرانی استفاده شد.

بقایی تاکید کرد: این رزمایش فقط با توصیه رهبری انجام شد و سخنان ایشان چنین صحنه های بی نظیری را رقم زد و بسیج هم بعنوان فراگیرترین دستگاه اقدام کرد.

بقایی با اشاره به کمک های خیرین افزود:در مرحله اول  دو میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان در ۸۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان پخش شد و این کار تنها با کار جهادی و بسیج است که امکان پذیر است چرا  که بسیج یک  بعدی نیست و در ابعاد مختلف فعالیت دارد.

 توزیع ۳ هزار ۵۰۰ بسته معیشتی در دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه درملایر

سید جواد حسینی، فرمانده سپاه ملایر در گفتگو با خبرنگار عصر همدان  با اشاره به برگزاری دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در ملایر  بیان کرد: پس از سخنان رهبر انقلاب در نیمه شعبان بسیجیان ملایری در راستای لبیک به ندای رهبری اقدام به تهیه و بسته‌بندی کمک  برای  نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا کردند.

وی افزود: نخستین مرحله رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه در لبیک به سخنان فرمانده معظم کل قوا در شهرستان ملایر با هم‌افزایی همه نهادها و ادارات مختلف برگزار شد و بیش از ۴ هزار بسته معیشتی آماده‌سازی شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر به برگزاری دومین مرحله از رزمایش خدمت هم‌زمان با نیمه ماه رمضان و میلاد امام حسن(ع) اشاره کرد و گفت: برای دومین مرحله نیز بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی آماده‌سازی شده است.

کمک ۱۲ میلیارد تومانی همدانی ها در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه

سرهنگ علی قراباغی، دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: با اشاره به آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در استان همدان امروز  ۱۲ هزار بسته معیشتی  بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا  همزمان در سطح استان همدان توزیع می شود.

وی ادامه داد: شهرستانهای رزن ملایر و نهاوند و همدان هر کدام حدود ۲۰۰۰ بسته معیشتی را اهدا می کنند که این بسته ها شامل مواد غذایی چون گوشت برنج تن ماهی حبوبات ماکارانی و خرما است.

قراباغی عنوان کرد: مرحله دوم بازه زمانی دارد و در این مرحله حدود ۴۰۰۰۰ بسته معیشتی در فاصله نیمه ماه مبارک تا عید سعید فطر توزیه می گردد.

سرهنگ علی مختاری،فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: باهمت خیرین نهاوندی مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۲۰۰۰ بسته غذایی در مصلا نهاوند اجرا شد.

وی اظهار داشت: با کمک خیرین و همکاران ما در حوزه‌های بسیج ۲۵۰۰ بسته درمجموع در این مرحله توزیع شد که ۱۵۰۰ بسته در مصلا، ۵۰۰ بسته در آستان مقدس شاهزاده محمد (ع) و ۵۰۰ بسته نیز توسط حوزه‌های بسیج جمع‌آوری و توزیع شد.

توزیع ۲۶۵۰ معیشتی بین نیازمندان تویسرکانی

عصر امروز و همزمان با خجسته میلاد امام حسن مجتبی(ع) کریم اهل بیت، دومین مرحله از ززمایش گسترده سراسری مواسات در تویسرکان برگزار شد.

در این باره حجت الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه تویسرکان و مسئول قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع) با بیان اینکه سپاه عزیز و بسیجیان همیشه در صحنه در عملیاتی کردن رزمایش مواسات مجاهدانه برنامه خود را پیش می برند، اظهار کرد: بسته های حمایتی و معیشتی تهیه شده به همت بسیجیان بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده اند توزیع می شود.

وی افزود: به طور قطع این رزمایش همدلی گسترده با همکاری و حضور خیران نیک اندیش به ثمر رسیده است و امیدواریم که کمک به محرومان ادامه دار باشد.

سرهنگ مرتضی سیاهوشی فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان هم از توزیع ۲ هزار و ۶۵۰  بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش  ۸۰۰ میلیون تومان در دومین مرحله از رزمایش مواسات خبر داد.

وی عنوان کرد: هزینه های این بسته های حمایتی از محل کمک های مردمی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تأمین  و در اختیار محرومان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا قرار می گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=64698
  • دیدگاه‌ها برای رزمایش «کمک مومنانه» تداعی گر صحنه های «جبهه مقاومت»/موج «بی نظیر» همدلی و مواسات مردم همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.