• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
1

راه اندازی طرح پویش قرائت حدیث کساء در فضای مجازی توسط بچه های مسجد

  • کد خبر : 60318
  • 27 فروردین 1399 - 16:02
راه اندازی طرح پویش قرائت حدیث کساء در فضای مجازی توسط بچه های مسجد

حمید رضا ناهیدی فرد از راه اندازی طرح پویش قرائت حدیث کساء در فضای مجازی توسط بچه های مسجد خبر داد و گفت:  این پویش به منظور رفع بلا و شفای بیماران کرونا راه اندازی شده است. حمید رضا ناهیدی فر، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان در گفتگو با خبرنگار […]

حمید رضا ناهیدی فرد از راه اندازی طرح پویش قرائت حدیث کساء در فضای مجازی توسط بچه های مسجد خبر داد و گفت:  این پویش به منظور رفع بلا و شفای بیماران کرونا راه اندازی شده است.

حمید رضا ناهیدی فر، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا طرح پویش ختم حدیث کساء توسط زیست بوم فضای مجازی بچه های مسجد به منظور رفع بلا و شفای بیماران راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه این پویش به صورت سراسری توسط ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود، افزود: اعضای کانون های فرهنگی هنری، کاربران فضای مجازی و عموم مردم می توانند با ورود به سامانه ww.bachehayemasjed.ir/37   در این پویش همگانی شرکت کنند.

ناهیدی فر ادامه داد: هر شرکت کننده می تواند به تعداد دلخواه از قرائت حدیث کساء در این پویش مشارکت کند.

اجرای دو مسابقه فرهنگی “بانوی صبور” و “با کتاب در خانه”

وی در خصوص برگزاری مسابقات فرهنگی “بانوی صبور” و “با کتاب در خانه” نیز گفت: این مسابقات در راستای پویش مردمی مسجد کانون سلامت برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان ادامه داد: این مسابقات ویژه مدیران، فعالان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در فضای مجازی در حال برگزاری است.

ناهیدی فرد در مورد اهداف برگزاری مسابقه “بانوی صبور” خاطرنشان کرد: این مسابقه به منظور آشنایی بیشتر با شخصیت والای حضرت زینب س و تقویت باورهای  دینی و اعتقادی است.

وی در مورد برگزاری مسابقه “با کتاب در خانه” نیز تصریح کرد: این مسابقه در قالب یادداشت برادری و خلاصه نویسی از کتب خوانده شده برگزار می شود.

ناهیدی فرد یادآور شد: علاقه مندان برای شرکت در این دو مسابقه می توانند تا ۱۰ اردیبهشت ماه با ثبت نام در سایت اعلام شده در این مسابقات شرکت و در صورت برنده شدن به آنها جوایز نفیسی تعلق می گیرد.

انتهای پیام/ف

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=60318
  • دیدگاه‌ها برای راه اندازی طرح پویش قرائت حدیث کساء در فضای مجازی توسط بچه های مسجد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.