• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

راه‌اندازی پویش “سپاس معلم” در فضای مجازی

  • کد خبر : 63057
  • 11 اردیبهشت 1399 - 11:38
راه‌اندازی پویش “سپاس معلم” در فضای مجازی

غلامرضا همایی‌لطیف با اشاره به راه‌اندازی پویش “سپاس معلم” در فضای مجازی، گفت: دانش‌آموزان با نوشتن یک جمله، یک نقاشی و یک تصویر زیبا از زحمات معلمان خود تقدیر می کنند. غلامرضا همایی‌لطیف، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با تبریک فرارسیدن روز بزرگداشت مقام معلم، اظهار کرد: امسال […]

غلامرضا همایی‌لطیف با اشاره به راه‌اندازی پویش “سپاس معلم” در فضای مجازی، گفت: دانش‌آموزان با نوشتن یک جمله، یک نقاشی و یک تصویر زیبا از زحمات معلمان خود تقدیر می کنند.

غلامرضا همایی‌لطیف، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با تبریک فرارسیدن روز بزرگداشت مقام معلم، اظهار کرد: امسال به دلیل شرایط ویژه ناشی از ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، به نوعی مراسمات بزرگداشت مقام معلم در شهرستان اسدآباد متفاوت است.

وی با بیان اینکه در شهرستان اسدآباد حدود هزار و ۵۰۰ معلم در حال تدریس در مقاطع مختلف تحصیلی هستند، گفت: از این تعداد ۱۵ نفر معلم نمونه استانی و شهرستانی داریم که در روز معلم از آنان تجلیل خواهد شد.

همایی‌لطیف با اشاره به راه اندازی پویش “سپاس معلم” اسدآباد در فضای مجازی، تصریح کرد: در این پویش دانش آموزان با نوشتن یک جمله زیبا، نقاشی برای معلم خود به صورت مجازی این روز را گرامی و تبریک می گویند.

وی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا، بسیاری از معلمان برای مقابله با این ویروس به صورت جهادی اقدام به گندزدایی، دوخت ماسک و یا توزیع لوازمات بهداشتی بین مردم داشتند، افزود: البته برخی از معلمان نیز با تعطیلی مدارس آموزش را تعطیل نکردند و با ارتباط گیری با دانش آموزان خود در فضای مجازی کار تدریس را ادامه دادند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد از اعمال ۴۰ درصد تخفیف عوارض برای معلمان خبر داد و گفت: این امر با همکاری شوراها و شهرداری برای ارج نهادن به مقام معلم صورت می گیرد.

وی تقدیر از معلمان پیشکسوت و بازنشسته، برگزاری پیاده روی همگانی فرهنگیان با رعایت پروتکل های بهداشتی، اهدای شاخه گل در مدارس و درب منازل معلمان، نصب بنر همکاران بازنشسته و معلمان نمونه در میادین شهر، عطر افشانی و گلباران مزار شهدای فرهنگی، جمع آوری خاطرات شیرین همکاران فرهنگی و چاپ و نشر مجموعه خاطرات، دیدار نمایندگان معلمان و مدیران با امام جمعه و فرماندار، معاینات رایگان پزشکی توسط درمانگاه فرهنگیان اسدآباد را از دیگر برنامه های هفته معلم برشمرد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=63057
  • دیدگاه‌ها برای راه‌اندازی پویش “سپاس معلم” در فضای مجازی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.