• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

راهیابی نمایش «داستان مجسمه» از نهاوند به جشنواره تئاتر استان/ برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی به مناسبت هفته بسیج

  • کد خبر : 171174
  • 01 آذر 1401 - 16:48
راهیابی نمایش «داستان مجسمه» از نهاوند به جشنواره تئاتر استان/ برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی به مناسبت هفته بسیج

به گزارش عصر همدان، امیر بحیرایی در گفتگو با خبرنگاران گفت نمایش «داستان مجسمه» به نویسندگی و کارگردانی اتابک مهراد کاری از گروه نمایشی دریا در شهرستان نهاوند است که پس از بازبینی هیئت بازبین استان به عنوان تنها نماینده نهاوند در جشنواره تئاتر استان حضور دارد. وی اظهار داشت: این نمایش داستان مجسمه ای […]

به گزارش عصر همدان، امیر بحیرایی در گفتگو با خبرنگاران گفت نمایش «داستان مجسمه» به نویسندگی و کارگردانی اتابک مهراد کاری از گروه نمایشی دریا در شهرستان نهاوند است که پس از بازبینی هیئت بازبین استان به عنوان تنها نماینده نهاوند در جشنواره تئاتر استان حضور دارد.

وی اظهار داشت: این نمایش داستان مجسمه ای است که در عصر مشروطه ساخته شده و در دوره‌های تاریخی مختلف به مکان‌های مختلف سفر کرده و داستان مردم کوچه بازار را روایت می‌کند.

بحیرایی افزود: در این نمایش آقایان مسعود رضی، حمیدرضا سیاهوشی، محمد شهبازی و خانم ها مبینا نادری، پگاه شمس و زری دارابی نقش افرین هستند و مهدی حبیب وند به عنوان آهنگساز، مریم ترکمان طراح لباس، حمید خیشوند طراح نور، آتنا شهبازی طراح پوستر و برشور، علیرضا حمیدی، علی پیرزادی، حسین فردین، مهتاب قیاسوند، حدیث احمدوند و مهدی حبیبوند دیگر عواملی هستند که با این گروه همکاری می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان از ۱ تا ۳ اذر ماه در شهرستان بهار برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی به  مناسبت  گرامیداشت هفته بسیج

وی در ادامه گفت: نمایشگاه هنرهای تجسمی با حضور سرهنگ رحیمی جانشین سپاه ناحیه نهاوند، مسئول کانون بسیج هنرمندان و تعدادی  از هنرمندان و علاقه مندان این رشته در محل   اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.

بحیرایی افزود: این نمایشگاه با ۳۰ اثر به صورت  آبرنگ در قطع ۵۰ و۷۰ توسط سرکار خانم  پروانه بحیرایی از  هنرمندان آموزشگاه هنرهای تجسمی شفق بوده که به مناسبت گرامیداشت هفته  بسیج از تاریخ ۳۰ آبان الی ۶ آذر به مدت یک  هفته برپا شده است.

وی اظهار داشت: علاقه مندان برای بازدید از این  نمایشگاه می‌توانند همه روزه در ایام برپایی از  ساعت ۸ تا ۱۲ و  ۱۴ الی ۱۸ به آدرس خیابان شهید بهشتی، خیابان هنر، مجمتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=171174
  • دیدگاه‌ها برای راهیابی نمایش «داستان مجسمه» از نهاوند به جشنواره تئاتر استان/ برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی به مناسبت هفته بسیج بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.