• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1
مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان نهاوند خبر داد:

راه‌اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی جهت روستاهای دورافتاده

  • کد خبر : 200418
  • 18 مهر 1402 - 13:28
راه‌اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی جهت روستاهای دورافتاده
مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان نهاوند از راه‌اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی جهت روستاهای دورافتاده و کم‌برخوردار خبر داد و افزود: بیست قلم تجهیزات سنگین از جمله رادیوگرافی و سی‌تی‌اسکن و ... در بیمارستان علیمرادیان با ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال خریداری شده‌است.

غلامرضا متین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت و قدردانی از خانواده‌های اهداکنندگان عضو، اظهار کرد: این خانواده‌ها با اهدای اعضای بدن عزیزان خود، زندگی دوباره را به جریان می‌اندازند که شایسته قدردانی است.

وی از نقش خیرین سلامت و مجموعه مدیران و پرسنل شبکه بهداشت و درمان نهاوند تقدیر کرد و افزود: افتتاح بخش دیالیز بیمارستان شهید قدوسی و بلوک زایمان شهید علیمرادیان، خانه بهداشت تاریک‌دره، پایگاه امداد جاده‌ای شهید طائمه، فیزیوتراپی شهید قدسی، انبار دارویی مرکز بهداشت، واحد دندانپزشکی کلینیک امام خمینی(ره) با تعرفه دولتی از جمله اقداماتی است که طی دو سال گذشته در این شبکه پیگیری شده است.

مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: مرمت ۳۶ خانه بهداشت و تخریب و بازسازی مراکز جامع سلامت (یک، دو و چهار شهری) از جمله محورهای دیگر اقدامات این شبکه است همچنین در راستای فعالیت‌های توسعه‌ای و عمرانی جدید، احداث ساختمان پزشکان شهید قدوسی در دو بلوک ۸ واحدی در دست‌ساخت است

متین از راه‌اندازی درمانگاه سیار دندانپزشکی جهت روستاهای دورافتاده و کم‌برخوردار خبر داد و افزود: بیست قلم تجهیزات سنگین از جمله رادیوگرافی و سی‌تی‌اسکن و… در بیمارستان علیمرادیان باارزش ۱۱۰ میلیارد ریال خریداری شده است

وی همچنین با اشاره به اینکه از ظرفیت خیرین در توسعه زیرساخت‌ها و تأسیسات بهداشتی درمانی در دوران کرونا و پساکرونا بهره‌مند شده‌ایم عنوان کرد: پس از کرونا اقدامات ماندگاری نظیر ساخت و تجهیز بخش دیالیز شهید قدوسی، بهسازی بخش ویژه شهید علیمرادیان، تجهیز کلینیک سیار دندانپزشکی، ساخت مرکز جامع سلامت گلشن و … با همراهی خیرین انجام شد.

مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان نهاوند از جذب نیروی انسانی متخصص در رشته جراحی مغز و اعصاب، گوش و حلق و بینی و اورولوژی خبر داد و افزود: همچنین یک متخصص طب اورژانس جذب شده است البته جذب پزشک عمومی اورژانس و مراکز بهداشتی دغدغه مهمی است که کمک به ماندگاری پزشکان می‌تواند در کاهش این دغدغه‌ها مؤثر واقع شود.

‌ده‌بوره سرپرست شبکه بهداشت و درمان نیز در این آیین با اشاره به اینکه مفتخرم که یک زن مسلمان ایرانی و نهاوندی هستم اظهار کرد: بهبود روابط کادر درمان و مردم از جمله اهدافی است که در مدیریت جدید پیگیری خواهد شد.

دکتر‌ده‌بوره سرپرست شبکه بهداشت و درمان نیز در این آیین با اشاره به اینکه مفتخرم که یک زن مسلمان ایرانی و نهاوندی هستم اظهار کرد: بهبود روابط کادر درمان و مردم از جمله اهدافی است که در مدیریت جدید پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد انتظارات مبتنی بر عقلانیت و ظرفیت‌های موجود از دیگر رویکردهایی است باید در سیستم بهداشت و درمان دنبال شود گفت: امید است با دعای خیر همگان و همراهی همکاران ارجمند، عملکردی مقبول رضای حق از خود برجای گذاریم

در پایان این مراسم با اهدای هدیه و لوح قدردانی از خدمات و تلاش دکتر متین در طول تصدی مدیریت این شبکه قدردانی شد و ابلاغ انتصاب دکتر ده بوره به‌عنوان سرپرست جدید مدیریت شبکه بهداشت و درمان نهاوند به ایشان اهدا شد.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=200418
  • دیدگاه‌ها برای راه‌اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی جهت روستاهای دورافتاده بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.