• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1

دیدار عیدانه نماینده نهاوند در مجلس با کادر بهداشت و درمان+ تصاویر

  • کد خبر : 107674
  • 03 فروردین 1400 - 11:36
دیدار عیدانه نماینده نهاوند در مجلس با کادر بهداشت و درمان+ تصاویر

نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی به مناسبت سال جدید با کادر زحمت کش بهداشت و درمان این شهرستان در مراکز درمانی دیدار کرد. به گزارش عصر همدان، علیرضا شهبازی، نماینده‌ مردم شریف نهاوند با کادر زحمت کش بهداشت و درمان شهرستان در بیمارستان های شهید قدوسی و علیمرادیان به مناسبت سال جدید دیدار کرد. […]

نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی به مناسبت سال جدید با کادر زحمت کش بهداشت و درمان این شهرستان در مراکز درمانی دیدار کرد.

به گزارش عصر همدان، علیرضا شهبازی، نماینده‌ مردم شریف نهاوند با کادر زحمت کش بهداشت و درمان شهرستان در بیمارستان های شهید قدوسی و علیمرادیان به مناسبت سال جدید دیدار کرد.

در این دیدار که با هدف تبریک سال نو و تجلیل از جهادگران و قهرمانان عرصه ی سلامت انجام شد نماینده نهاوند ضمن بازدید و صحبت با کادر محترم درمان بیمارستان های آیت الله علیمرادیان و آیت الله قدوسی از مراحل تکمیل ساختمان سی تی اسکن بیمارستان قدوسی نیز بازدید به عمل آمد.

شهبازی در این دیدار گفت: با همکاری های صورت گرفته در سطح وزارتخانه و‌ مدیران استانی و‌ شهرستانی اعتبارات و تجهیزات قابل قبولی برای بخش بهداشت و درمان دریافت گردیده است که البته این روند با رایزنی‌ های انجام گرفته تداوم خواهد داشت.

وی ادامه داد: همچنین پیگیری های لازم برای یک دستگاه سی تی اسکن مدرن دیگر برای بیمارستان آیت الله علیمرادیان در حال انجام است.

نماینده نهاوند در مجلس گفت: کادر درمان در مدت بیماری کرونا زحمات زیادی متحمل شده است و این دیدار در سال جدید برای قدردانی از این زحمات است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=107674
  • دیدگاه‌ها برای دیدار عیدانه نماینده نهاوند در مجلس با کادر بهداشت و درمان+ تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.