• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
0

دیانا کاغذ تعطیل شد/ بیکاری کارگران پیراهن عثمان کارخانه متخلف

  • کد خبر : 12169
  • 07 مرداد 1398 - 20:17
دیانا کاغذ تعطیل شد/ بیکاری کارگران پیراهن عثمان کارخانه متخلف

کارخانه ای که علت انتشار بوهای مشمئز کننده در بشهرستان هار بود تعطیل شد.   به گزارش عصر همدان، بالاخره پس از مدتها آزار و اذیت مردم شهرستان بهار در خصوص بوهای مشمئز کننده کارخانجات آلاینده و پس از بررسی ها و بازدید های به عمل آمده از شهرک صنعتی بهاران بر مسئولین شهرستان بهار […]

کارخانه ای که علت انتشار بوهای مشمئز کننده در بشهرستان هار بود تعطیل شد.

 

به گزارش عصر همدان، بالاخره پس از مدتها آزار و اذیت مردم شهرستان بهار در خصوص بوهای مشمئز کننده کارخانجات آلاینده و پس از بررسی ها و بازدید های به عمل آمده از شهرک صنعتی بهاران بر مسئولین شهرستان بهار مسجل شد که کارخانه دیانا کاغذ منشاء اصلی بوهای مشمئز کننده است.

در این مدت پیام های مردمی و اعتراضات مردمی در فضای مجازی و حقیقی به گوش مسئولین مربوطه از جمله دادستان، فرماندار و سایر مسئولین رسید تا آنکه روز گذشته فرماندار شهرستان بهار با اعلام این موضوع که «به کارخانه دیانا کاغذ اولتیماتوم داده ایم» عنوان کرد: طی بازرسی های به عمل آمده از کارخانه دیانا کاغذ و پیگیری مشکلات ساکنین شهر بهار در رابطه با بوی نامطبوع در طول شب به مدت ۳ روز به این کارخانه مهلت داده شد تا بوی نامطبوع را برطرف کند و از فعالیت شبانه خودداری کند؛ در غیر این صورت برخورد جدی و قاطعانه ای با این واحد خواهد شد.

طبق اظهارات فرماندار شهرستان در تاریخ ۵ مرداد طی ابلاغیه و اخطاریه اداره محیط زیست شهرستان بهار مهلت سه روزه برای رفع بوی بد و جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع به واحد مذکور داده شد و در این اخطاریه ادامه فعالیت واحد مذکور منوط بر رفع آلودگی توسط آن واحد متذکر شده بود.

بلافاصله پس از این اظهار نظر فرماندار و ارسال اخطاریه روز گذشته خبر تعطیلی کارخانه دیانا کاغذ در صدر اخبار قرار گرفت. در اخبار منتشر شده آمده است که مدیر کارخانه به طور داوطلبانه اقدام به تعطیلی این واحد صنعتی کرده و فعالیت آن به طور کامل متوقف شده است و همه کارگران این واحد از کار بیکار شده و وضعیت اشتغال ۴۷ نفر از کارگران در حالت بلاتکلیفی است.

گویا هم اکنون که فشارها بر این واحد جهت رفع بوهای مشمئز کننده و به خطر انداختن سلامتی تعداد قابل توجهی از ساکنین شهر بهار بالا گرفته این واحد نیز به جای رفع نقص با تعطیلی یکباره کارخانه بهانه همیشگی بیکاری کارگران را سپر خود قرار داده و به این طریق قصد دارد که بیکاری کارگران را پیراهن عثمان کرده و به شگردی دیگر شانه از بار مسئولیت خالی کرده و مجوز فعالیت خود را به سبب جلوگیری از بیکاری کارگران بگیرد.

حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم مسئولین چه تدبیری برای این موضوع اندیشه خواهند کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=12169
  • دیدگاه‌ها برای دیانا کاغذ تعطیل شد/ بیکاری کارگران پیراهن عثمان کارخانه متخلف بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.