• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

دولت جوان حزب‌اللهی منافع کشور را تأمین می‌کند

  • کد خبر : 105784
  • 13 اسفند 1399 - 21:19
دولت جوان حزب‌اللهی منافع کشور را تأمین می‌کند

یک فعال فرهنگی ـ سیاسی با بیان اینکه با بیان اینکه جوانان برای تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی باید پای کار باشند گفت: تلاش ما برای تبیین دولت جوان حزب‌اللهی و لزوم شکل‌گیری آن در کشور برای تأمین منافع کشور است. به گزارش عصر همدان به نقل از فارس؛ سید یاسر جبرائیلی صبح امروز در نشست […]

یک فعال فرهنگی ـ سیاسی با بیان اینکه با بیان اینکه جوانان برای تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی باید پای کار باشند گفت: تلاش ما برای تبیین دولت جوان حزب‌اللهی و لزوم شکل‌گیری آن در کشور برای تأمین منافع کشور است.

به گزارش عصر همدان به نقل از فارس؛ سید یاسر جبرائیلی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی جوانان پیرامون نقش جوانان در تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی، بایسته‌ها و چالش‌ها به تشریح سخنان رهبر معظم انقلاب در این زمینه پرداخت و اظهار کرد: معظم‌له علاج مشکلات کشور را در دولت جوان حزب‌اللهی معرفی کردند که این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

وی توجه به اقتصاد مقاومتی را دیگر راه علاج درد کشور دانست و با بیان اینکه باید درباره این کلیدواژه‌ها و ارتباط آنها با یکدیگر تحقق و پژوهش کنیم گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ۴۰ بار از جوانان سخن به میان آورده‌اند.

این فعال فرهنگی ـ سیاسی با بیان اینکه جوانان برای تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی باید پای کار باشند عنوان کرد: تلاش ما برای تبیین دولت جوان حزب‌اللهی و لزوم شکل‌گیری آن در کشور برای تأمین منافع کشور است.

وی دولت جوان حزب‌اللهی را سازوکاری برای به سازمان رسیدن نیروهای آتش به اختیار در کشور دانست و ادامه داد: با کارهای پراکنده آتش به اختیار نمی‌توان به اهداف دست یافت.

جبرائیلی افزود: وقتی رهبر معظم انقلاب فرمودند باید دولت جوان حزب‌اللهی روی کار بیاید برای این بود که مجاهدت‌ نیروهای آتش به اختیار  در قالب نیروهای سازمان‌یافته عامل تشکیل دولت اسلامی شود.

وی تحقق دولت اسلامی را در گرو همدلی و پیوستگی بین نیروهای انقلابی دانست و گفت: با این رویکرد به موفقیت‌های بزرگی دست می‌یابیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=105784
  • دیدگاه‌ها برای دولت جوان حزب‌اللهی منافع کشور را تأمین می‌کند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.