• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
1

دل پر خون فلاحی از حواشی بوجود آمده بعد از ماجرای طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی

  • کد خبر : 146170
  • 09 اسفند 1400 - 14:45
دل پر خون فلاحی از حواشی بوجود آمده بعد از ماجرای طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: خنجرهایی که در فضای مجازی از پشت خوردیم از تیرهای روبرو بیشتر است. احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به وجود آمدن حواشی در خصوص طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی گفت: طرح صیانت فضای مجازی در استان […]

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: خنجرهایی که در فضای مجازی از پشت خوردیم از تیرهای روبرو بیشتر است.

احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به وجود آمدن حواشی در خصوص طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی گفت: طرح صیانت فضای مجازی در استان خیلی سر و صدا کرد و اظهار معاونت قوانین و مرکز پژوهش ها خلاف واقع گفتن چرا که این طرح به مدت ۵۰ روز در مرکز پژوهش ها بوده اما در نهایت می بینیم که نماینده این مرکز توئیت مخالفت می زند.

فلاحی افزود: کسی که در جلسه لایو گرفته ودر فضای مجازی پخش شده است تا آن زمان از محتوای طرح خبر نداشته و بعد ظرف دو دقیقه تصمیم گرفته است که طرح اشتباه است.

وی ادامه داد: طرح جامع فضای مجازی باید بیشتر مطالعه شود چرا که خنجرهایی که از پشت خوردیم از تیرهای روبرو بیشتر بود.

فلاحی تاکید کرد: باید ببینیم به کجا رسیدیم که جبهه منافقین و اسرائیل با ما نظر مشترک داشته و به گسترش فضای مجازی افسار گسیخته در کشور اهتمام دارند.

وی افزود: باید عواقب فضای مجازی و پیامدهای آن چون قاچاق آدم، از هم پاشیدن خانواده ها، شبکه های قمار، منافع ملی مورد بررسی قرار گیرد و میزان آسیب را در نظر بگیریم.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=146170
  • دیدگاه‌ها برای دل پر خون فلاحی از حواشی بوجود آمده بعد از ماجرای طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.