• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

دستگیری ۴۵ معتاد در همدان

  • کد خبر : 18995
  • 16 شهریور 1398 - 22:17
دستگیری ۴۵ معتاد در همدان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: به دنبال اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر ۴۵ معتاد شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش عصر همدان؛ سرهنگ هادی قزوینه با اعلام خبر دستگیری ۴۵ معتاد متهاجر در همدان گفت:طرح جمع آوری توزیع کنندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر، در ۲ روز گذشته با همکاری […]

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: به دنبال اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر ۴۵ معتاد شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش عصر همدان؛ سرهنگ هادی قزوینه با اعلام خبر دستگیری ۴۵ معتاد متهاجر در همدان گفت:طرح جمع آوری توزیع کنندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر، در ۲ روز گذشته با همکاری کارکنان انتظامی شهرستان همدان در حوزه کلانتری  ۱۹ انجام شد.

وی افزود: در اجرای این طرح، با انجام اقدامات اطلاعاتی و چند عملیات ضربتی، ۲ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر آماده به فروش، یک ترازو و یک عدد پایپ از آنان کشف و همچنین ۴۵ معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوری و پس از غربالگری، تحویل مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: برخورد قاطع با خرده فروشان موادمخدر و جمع آوری معتادان متجاهر به عنوان یک اولویت ماموریتی اصلی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد که در این راستا توفیقات قابل توجهی حاصل شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=18995
  • دیدگاه‌ها برای دستگیری ۴۵ معتاد در همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.