• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر خبر داد:

دستگیری ۱۴ نفر متهم در اجرای طرح امنیت محله محور ملایر

  • کد خبر : 208011
  • 03 دی 1402 - 10:05
دستگیری ۱۴ نفر متهم در اجرای طرح امنیت محله محور ملایر
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۷ نفر سارق،۱ نفر خریدار اموال سرقتی،۵ نفر معتاد و ۱ نفر دارنده سلاح شکاری غیرمجاز در اجرای طرح امنیت محله محور توسط مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»به نقل از ملایریها؛ احمد ساکی با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور در محلات ملایر اظهار کرد: این طرح باهدف پاک‌سازی محلات آلوده و جرم‌خیز از وجود بزهکاران و مجرمان توسط مأموران کلانتری اجرا می‌شود.
وی گفت: در اجرای این طرح مأموران با انجام اقدامات پلیسی و تلاش شبانه‌روزی مؤثر تعدادی از متهمین را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی تعداد ۳ نفر سارق اماکن خصوصی، ۱ نفر سارق گوشی تلفن همراه،۳ نفر سارق داخل خودرو و ۱ نفر خریدار اموال سرقتی را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به ۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۱ فقره سرقت از داخل خودرو اعتراف کردند و از سارق گوشی تلفن همراه نیز یک دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف شد.

وی با اشاره به کشف یک دستگاه خودرو مزدا سرقتی به‌صورت بلاصاحب تصریح کرد: در این مأموریت مأموران همچنین تعداد ۵ نفر معتاد و یک نفر دارنده سلاح شکاری غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

انتهای خبر/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208011
  • دیدگاه‌ها برای دستگیری ۱۴ نفر متهم در اجرای طرح امنیت محله محور ملایر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.