• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

دستگاه کارتخوان نداشته باشید، پروانه کسب نمی دهیم

  • کد خبر : 184561
  • 01 خرداد 1402 - 11:10
دستگاه کارتخوان نداشته باشید، پروانه کسب نمی دهیم

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه اگر پزشکان و مراکز درمانی از دستگاه کارتخوان استفاده نکنند نمی توانند پروانه کسب دریافت کنند گفت: معتقد هستیم که موارد تاکید شده در قوانین اجرا شود تا کیفیت خدمات دهی بیشتر شود؛ اگر موردی خلاف قانون باشد قطعا آن را پیگیری می کنیم. رضا طهماسبی؛ […]

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه اگر پزشکان و مراکز درمانی از دستگاه کارتخوان استفاده نکنند نمی توانند پروانه کسب دریافت کنند گفت: معتقد هستیم که موارد تاکید شده در قوانین اجرا شود تا کیفیت خدمات دهی بیشتر شود؛ اگر موردی خلاف قانون باشد قطعا آن را پیگیری می کنیم.

رضا طهماسبی؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه طبق قانونی که سازمان امور مالیاتی مصوب کرده است همه افراد باید از دستگاه کارتخوان استفاده کنند گفت: پزشکان نیز از این موضوع مستثنی نیستند و موظفند قانون را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه عدم استفاده از دستگاه کارتخوان پیگرد قانونی دارد افزود: طبق قانون کسی که دستگاه کارتخوان نداشته باشد، موقع دریافت پروانه کسب با مشکل مواجه می شود؛ حال یا نمی تواند پروانه کسب را دریافت کند و یا شروط خاصی را می پذیرد و ضمانت می دهد که دیگر خطا نکند.

طهماسبی با بیان اینکه پروانه کسب مطب ها توسط سازمان نظام پزشکی صادر می شود تصریح کرد: سازمان نظام پزشکی موظف است بر استفاده مطب ها از دستگاه کارتخوان نظارت داشته باشد و طبق اخبار اقدامات خوبی در این راستا انجام داده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: پروانه کسب بیمارستان ها و مراکز درمانگاهی، خواه خصوصی باشد و یا دولی توسط معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی صادر می شود.

وی با تاکید بر اینکه اگر درمانگاه و بیمارستانی دستگاه کارتخوان نداشته باشد و از مراجعه کننده طلب پول نقد کند خلاف قانون است گفت: طبق گزارش همکاران در حوزه نظارت، همه مراکز و درمانگاه ها از دستگاه کارتخان استفاده می کنند.

طهماسبی در پایان خاطرنشان کرد: ما معتقد هستیم که موارد تاکید شده در قوانین اجرا شود تا کیفیت خدمات دهی بیشتر شود؛ اگر موردی خلاف قانون باشد قطعا آن را پیگیری می کنیم.

انتهای پیام/ سعیدی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=184561
  • دیدگاه‌ها برای دستگاه کارتخوان نداشته باشید، پروانه کسب نمی دهیم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.