• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

در شرایط کرونایی ما باید کنار مردم باشیم نه باری بر دوششان/هزینه های کمک به مدارس اجباری نیست؛ در صورت مشاهده حتما برخورد میکنیم

  • کد خبر : 110048
  • 29 فروردین 1400 - 11:02
در شرایط کرونایی ما باید کنار مردم باشیم نه باری بر دوششان/هزینه های کمک به مدارس اجباری نیست؛ در صورت مشاهده حتما برخورد میکنیم

زهرا شعبانی گفت: در این وضعیت کرونایی ما باید کنار مردم و کمک حالشان باشیم نه باری بر دوششان؛ آموزش و پرورش در این مورد از والدین حمایت می کند. به گزارش عصر همدان؛ به دنبال دریافت پیام هایی از نارضایتی تعدادی از اولیاء دانش آموزان در رابطه با هزینه های درخواستی مدارس برای کتاب […]

زهرا شعبانی گفت: در این وضعیت کرونایی ما باید کنار مردم و کمک حالشان باشیم نه باری بر دوششان؛ آموزش و پرورش در این مورد از والدین حمایت می کند.

به گزارش عصر همدان؛ به دنبال دریافت پیام هایی از نارضایتی تعدادی از اولیاء دانش آموزان در رابطه با هزینه های درخواستی مدارس برای کتاب و هزینه های مدارس خبرنگار ما با زهرا شعبانی، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بهار در مورد این موضوع گفتگو داشت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار در پاسخ به این مسئله اظهار داشت: با توجه به اینکه درخواست و خریداری کتاب های درسی با واریز مستقیم هزینه به چاپخانه توسط اولیاء امکانپذیر است، دانش آموزان می توانند کتابهای درسی را به صورت مستقیم خریداری نمایند و هزینه قابل پرداخت در این سامانه براساس قیمت پشت جلد کتاب ها بوده و پرداخت مبلغ از طریق کارت های بانکی عضو شتاب، انجام می پذیرد.

شعبانی همچنین عنوان داشت: با وجود قیمت های مصوب و مشخص کتابهای درسی، مدارسی که اقدام به ثبت نام گروهی کتاب درسی ۱۴۰۰_۱۴۰۱ دانش آموزان خود میکنند نیز اجازه دریافت مبلغ اضافی را ندارند ودر صورت انجام این کار ، مدرسه مرتکب تخلف شده و باید این مبلغ اضافی را به دانش آموزان بازگرداند .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار در واکنش به هزینه های درخواستی کمک به مدارس گفت: هزینه های کمک به مدارس اجباری نیست و اگر مدارس این کمک ها را اجباری کنند حتما برخورد میکنیم چرا که در این وضعیت کرونایی ما باید کنار مردم باشیم و کمک حالشان باشیم نه اینکه باری بر دوششان باشیم، و آموزش و پرورش در این مورد از والدین حمایت میکند.

وی همچنین بیان کرد که پرداخت هزینه بیمه حوادث و درمان دانش‌آموزی برای هر نفر جهت بهره‌مندی از مزایای پوشش بیمه‌ای الزامی است و باید هزینه بیمه به مدارس پرداخت گردد.

شعبانی در پایان اضافه کرد: در مورد پیک های دانش آموزی پیگیریهای لازم انجام خواهد گرفت و در صورتی که امسال دانش آموزان پیکی دریافت نکرده باشند، هزینه پیک امسال برای هزینه مجله رشد سال آینده در نظر گرفته شود و پولی جهت پیک از والدین دریافت نگردد.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=110048
  • دیدگاه‌ها برای در شرایط کرونایی ما باید کنار مردم باشیم نه باری بر دوششان/هزینه های کمک به مدارس اجباری نیست؛ در صورت مشاهده حتما برخورد میکنیم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.