• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

در شرایط کرونایی باید به کمک «مشاغل آسیب دیده» برویم

  • کد خبر : 65219
  • 23 اردیبهشت 1399 - 10:09
در شرایط کرونایی باید به کمک «مشاغل آسیب دیده» برویم

حمیدرضا کریمی ناصر، همه اقشار جامعه را برای شرکت در رزمایش کمک مومنانه دعوت کرد. به گزارش عصر همدان؛ حمیدرضا کریمی ناصر، یکی از ورزشکاران صاحب نام شهرستان بهار در رشته جودو است که مسئول هیئت جودو شهرستان بهار، عضو تیم ملی و دارنده مدال های آسیایی و جهانی را نیز است.. حمیدرضا کریمی ناصر، […]

حمیدرضا کریمی ناصر، همه اقشار جامعه را برای شرکت در رزمایش کمک مومنانه دعوت کرد.

به گزارش عصر همدان؛ حمیدرضا کریمی ناصر، یکی از ورزشکاران صاحب نام شهرستان بهار در رشته جودو است که مسئول هیئت جودو شهرستان بهار، عضو تیم ملی و دارنده مدال های آسیایی و جهانی را نیز است..

حمیدرضا کریمی ناصر، قهرمان ملی جودو  در گفتگو با عصر همدان؛ اظهار کرد: از زمانی که ویروس کرونا گریبانگیر مردم کشور شده مشکلات بسیاری از جمله مشکلات مالی برای همه به وجود آورده است.

وی افزود: در این بین می بینیم افرادی که دارای مشاغل آزاد هستند، شغل شان با رکود مواجه شده و درآمدشان به شدت افت کرده است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره رزمایش همدلی گفت: هم اکنون که مشکلات عدیده ای برای هموطنان و همشهریان ما به وجود آمده بنابراین اقشار مختلف باید تلاش کنند و دست به دست هم دهند تا به اقشار آسیب دیده کمک کنند.

این قهرمان ملی اظهار داشت: من به نمایندگی از ورزشکاران از همه افراد و ورزشکارانی که شغل ثابتی دارند تقاضا دارم که دست به دست هم دهند و به اقشار مختلف جامعه که از این بیماری آسیب دیده اند کمک کنند.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=65219
  • دیدگاه‌ها برای در شرایط کرونایی باید به کمک «مشاغل آسیب دیده» برویم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.