• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1
امام جمعه شهرستان اسدآباد:

در انتخاب نامزد انتخابات دنبال معصوم نباشید

  • کد خبر : 211411
  • 26 بهمن 1402 - 12:34
در انتخاب نامزد انتخابات دنبال معصوم نباشید
امام جمعه شهرستان اسدآباد با اشاره به ویژگی‌ها و شاخصه‌های مربیان بسیجی، گفت: در انتخاب یک نامزد برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی دنبال فرد معصوم و بی‌عیب نباشید چرا که بی‌عیب امامان معصوم بودند و حتی در مجلس خبرگان هم چنین معصومی نیست، چه برسد به مجلس شورای اسلامی.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی موحدی صبح امروز در دوره توانمندسازی مربیان و سرگروه‌های حوزه‌های بسیج شهرستان اسدآباد که در سالن اجتماعات سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد، امانتداری، صداقت، ایثار، باادب، اهل ذکر، یاد خدا و نماز اول وقت را از ویژگی‌ها و شاخصه‌های مربیان بسیجی دانست و گفت: مربی بسیجی که مناجات شعبانیه را نفهمد، دیگر معنا و مفهوم «بسیج مدرسه عشق است» را پیدا نخواهد کرد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه ماه شعبان، گفت: شیعه اهل مناجات، دعا و توسل است و با خدا غریبه نیست، بنابراین این ماه فرصت مناسب برای نزدیک شدن به خداست.

امام جمعه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه همه چیز در دست خداست و انسان که با خدا باشد، مراقب است، افزود: انسان باید به جایی برسد که وقتی بداند خداوند از چیزی و یا کاری بدش می‌آید، او هم به سمت آن نرود و از آن بدش بیاید.

وی خطاب به مربیان حوزه‌های بسیج، گفت: قبل از آنکه کسی را تعلیم دهید، خود را تربیت کنید.

حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی بر خواندن مناجات شعبانیه تأکید کرد و گفت: دین اسلام دین با طراوت است.

وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات، گفت: شورای نگهبان یک نهاد نظارتی است که نامزدهای انتخاباتی را تأیید صلاحیت کرده است و مردم از بین آنان باید نمایندگانی را انتخاب کنند.

امام جمعه شهرستان اسدآباد تصریح کرد: در انتخاب یک نامزد انتخاباتی برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی به دنبال فرد معصوم و بی‌عیب نباشید چرا که بی‌عیب امامان معصوم بودند و حتی در مجلس خبرگان هم چنین معصومی نیست، چه برسد به مجلس شورای اسلامی.

وی اذعان کرد: برخی می‌گویند در دوران شاه پهلوی تورم و گرانی نبود، خیر در آن موقع هم بدبختی و گرانی بود اما تفاوت آن دوران با این دوران انقلاب این است که در آن زمان شاه قمارباز، اهل فحشا، بله قربان گوی آمریکا بود و در این دوران فقید و مجتهد حکومت را با پشتیبانی ملت به دست گرفته است، بنابراین چه کسی زغال را با طلا عوض می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی با بیان اینکه در انتخابات باید بین خوب و خوب‌تر و یا بد و بدتر، خوب‌تر و بد را انتخاب کرد، افزود: زبانتان را از عیوب دیگران نگه‌دارید، خوبی کاندیداها را بگویید و اگر خوبی نمی‌گویید عیوب آنان را هم نگویید.

انتهای خبر/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=211411
  • دیدگاه‌ها برای در انتخاب نامزد انتخابات دنبال معصوم نباشید بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.