• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
5

درخشش دختر نهاوندی در مسابقات وزنه برادری قهرمانی آسیا

  • کد خبر : 192288
  • 13 مرداد 1402 - 9:27
درخشش دختر نهاوندی در مسابقات وزنه برادری قهرمانی آسیا
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند از درخشش و کسب دو مدال برنز توسط دختر وزنه‌برادر نهاوندی در مسابقات آسیایی هندوستان خبر داد.

سلیمان جوانمردی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: مسابقات وزنه‌برادری قهرمانی آسیا با قهرمانی تیم ملی ایران و با درخشش دختر نهاوندی پایان یافت.

وی اظهار داشت: در پایان رقابت‌های دسته ۷۶ کیلوگرم بانوان قهرمانی آسیا خانم عسل کدخدایی وزنه برادر آینده دار نهاوند موفق شد دو مدال برنز آسیا را برای اولین بار کسب کند.

جوانمردی افزود: در این رقابت‌ها که در شهر دهلی نو کشور هندوستان برگزار شد این ورزشکار نوجوان نهاوندی موفق شد مدال برنز حرکت یک‌ضرب و مدال برنز مجموع را از آن خود کند.

وی ادامه داد: خانم کدخدایی در رقابت با ۸ وزنه برادر در گروه A دسته ۷۶ کیلوگرم موفق به کس این دو مدال شد و خوش درخشید.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: این ورزشکار نهاوندی با مهار وزنه ۷۸ کیلوگرمی در حرکت یک ضرب مدال برنز و با‌ مهار وزنه ۹۶ کیلوگرمی در دوضرب با مجموع ۱۷۴ کیلوگرم نفر سوم نوجوانان آسیا شد و مدال برنز یک ضرب و مجموع را گرفت.

وی این موفقیت بزرگ را به جامعه ورزشی و وزنه برادری استان همدان و شهرستان نهاوند و  خانواده این قهرمان خوش آتیه تبریک گفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: این اولین حضور عسل کدخدایی در مسابقات آسیایی بوده و قطعا در آینده شاهد مدال‌های پر رنگ توسط ایشان در میادین مختلف آسیایی، جهانی و المپیک خواهیم بود.

جوانمردی بیان کرد: در بخش بانوان استعدادهای زیادی در شهرستان نهاوند وجود دارد و بانوان این شهرستان در رشته‌های مختلف در اردوهای تیم ملی حضور فعال دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در پایان گفت: با حضور مسئولان شهرستان استقبال خوبی از این قهرمان خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/ سهرابی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=192288
  • دیدگاه‌ها برای درخشش دختر نهاوندی در مسابقات وزنه برادری قهرمانی آسیا بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.